MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 00:10:58

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Dr. Vogl - Min mor
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Dr. Vogl - Min mor  (Læst 549 gange)
KarlaKamel
Newbie
*

Beskeder: 1

Vis profil
« Dato: 21 Oktober 2010, 17:54:44 »

Så er min mor kommet hjem fra turen til Dr. Vogl i Frankfurt.

Min mor havde sine forbehold for sit møde med Dr. Vogl efter at have læst at han var en mand af få ord og kort for hovedet, som flere har skrevet herinde. Hendes indtryk af ham var derimod en smilende, venlig og uhyr dygtig og professionel mand, dog meget travl.
Hun kom til fredag den 15. oktober og fik sin scanning, det viste sig at hun havde 60% forsnævringer i begge vener. Hun fik foretaget indgrebet, hvilket for hende var noget smertefuldt, dette fik hun gjort tirsdag den 19. oktober.

Umiddelbart efter indgrebet stoppede hendes hovedpine og hun fik varme i sine hænder og fødder, hvilket hun ikke har haft længe. Hun kan nu bevæge sine tæer og føle sine fødder, kun 2 dage efter indgrebet.

Mine forældre mødte mange danskere hos Dr. Vogl og de fleste af dem kunne alle berette om forbedringer.

Lad os håbe på at fremskridtende bliver ved. Jeg beder for hende og alle jer andre der har et håb om et bedre liv - med sclerosen!

Vi vil gerne høre om andre som har fået foretaget samme indgreb.

- Familien Rasmussen
Logget
Benedikte
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 57

Vis profil
« Svar #1 Dato: 21 Oktober 2010, 18:32:30 »

Kære Familie Rasmussen

Jeg sender jer de varmeste tanker og ønsker af hele mit hjerte, at jeres mor må få lov at opleve flere
forbedringer fremover, men husk hende på, at tage den med ro og få sovet, ved det er en hård tur hun har været igennem.

kram til jer Alle

KH Benedikte
Logget

PPMS. 2001. Kørestol /10 m rollator 2010.EDSS 7.0
helleho
Sr. Member

Beskeder: 256

Lærer nyt hver eneste dag

Vis profil
« Svar #2 Dato: 21 Oktober 2010, 20:12:20 »

Hjertelig tillykke med din mor! Dr. Vogl var også behagelig og professionel overfor mig ;o) men ja, travl...
Logget

MSRR - egenvurderet EDSS 4,5
ebh060565
Newbie
*

Beskeder: 7

Vis profil
« Svar #3 Dato: 22 Oktober 2010, 15:37:29 »

Hej familien Rasmussen

Jeg har selv været ved Professor Vogl og havde det samme positive indtryk af ham. Jeg fik foretaget mit indgreb d.30 august
og har fået det merkbart bedre, forbedringerne kommer ikke på en gang men kommer ligeså stille hen af vejen  Chokeret
Så ha tålmodighed.
Knus
Lisbeth
Logget
Petra
Jr. Member
**

Beskeder: 38

Vis profil
« Svar #4 Dato: 22 Oktober 2010, 17:41:31 »

Hej familien Rasmussen
Hjertelig tillykke med din mor  Smiley Jeg har også været hos Dr. Vogl. Han havde meget travlt, men jeg fik et godt indtryk af ham og han er meget dygtig  Smiley
De bedste hilsner
Petra
Logget

Har havt sclerose siden 2000. Rebif siden 2000. Selvbedømt EDSS 5,5. Liberated 28. september 2010 med meget godt resultat Smiley Stoppede med Rebif 20. oktober 2010.
Camilla R.
Jr. Member
**

Beskeder: 55

Vis profil
« Svar #5 Dato: 25 Oktober 2010, 15:43:19 »

Hej med jer,

Tillykke med din mors liberation!
Jeg har selv netop fået foretaget indgrebet, dog ikke hos Vogl, men hos Ameds. Se mit indlæg under Camilla R. til Ameds d. 18.okt.
Jeg tror du har ret i, at forbedringerne kommer gradvist over tid, så man må væbne sig med tålmodighed og forsøge med sin vilje at holde tvivlen og de sorte tanker fra døren.

Masser af positive tanker herfra med håb om en god fremtid.

kærlig hilsen
Camilla
Logget

Diagnosticeret sept 2008. Attakvis sclerose. Symptomer siden 2001. Funktionsnedsættelser i højre side af kroppen. Har fået Tysabri i ni måneder. EDSS 3
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: