MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 00:11:46

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Ditte i Tychy - Polen
« forrige næste »
Sider: 1 [2] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Ditte i Tychy - Polen  (Læst 1090 gange)
Vibeke
Full Member

Beskeder: 102

Vis profil
« Svar #15 Dato: 03 November 2010, 14:20:52 »

Hej Ditte
Jeg havde det præcis som dig. Jeg var også frygtelig træt, og det varede et godt stykke tid,før jeg begyndte, at blive rigtig frisk. Jeg tror det skyldes en blanding af det hele. Ventetiden , spekulationerne, nerverne, ja alt hvad der rører i en op til en  liberation der gør, at man bliver så træt bagefter. Men glæd dig, det går over. Humørgrin
Hilsen Vibeke
Logget

SPMS, diagnostiseret 2004, selvbedømt EDSS 5,5 , liberated 12 august 2010, godt resultat
PeterT
Jr. Member
**

Beskeder: 24

Vis profil
« Svar #16 Dato: 03 November 2010, 14:36:01 »

Status efter 8 dage:
Som tidligere skrevet er mine symptomer ikke så massive. Men synes nu alligevel jeg begynder at mærke små forandringer:
 Sørgelig  Føleforstyrrelser i fingrene/stive fingre:
Nu begynder der at vise sig et "mønster" med at disse efterhånden er ved at blive mindre. Kan mærke, at jeg flere gange i løbet af dagen tager mig selv i at tænke, at nu er mine

Hej Ditte - må jeg spørge dig, hvordan du oplever føleforstyrrelserne i dine fingre?

Mvh. Peter
Logget
Ditte
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 28

Vis profil
« Svar #17 Dato: 03 November 2010, 15:21:36 »

Hej Peter.
Ja, det må du gerne spørge om  Smiley
Føleforstyrrelserne i fingrene er primært perifert (på huden) i fingerspidserne. Det føles i fingrene som efter et tandlægebesøg med bedøvelse. Derudover følelsen af at have stive fingre, som om fingrene er "frosset" fast. Men kan godt bevæge dem og er ikke som sådan hæmmet af det. Håber det var svar nok.
Til Vibeke
Tak for din respons. det beroligerer mig at vide, at der også er andre der har oplevet denne fuldstændige og totale træthed  Blink
Logget

Diagnose maj 2010. EDSS - 0. Liberated hos Kostecki i Tychy/Polen d. 26/10-2010
Sider: 1 [2] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: