MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 00:38:07

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  CCSVI - geografisk set - er nogen "liberated" i Herning og omegn ???
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: CCSVI - geografisk set - er nogen "liberated" i Herning og omegn ???  (Læst 526 gange)
Bjarne Fonnesbech
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 320

Vis profil
« Dato: 31 Oktober 2010, 18:41:27 »

Hey you all,

Er der nogen som ved noget om der er nogen, der er blevet "liberated" i Herning og omegn ? Herunder f.eks. Ikast / Brande og lign. byer her i omegnen ? Jeg har hørt om en fra Grindsted, der skal med til Indien, men ellers ikke nogen fra Hedens Hovedstad udover mig selv. (sagde hunden  Humørgrin)

Det er fordi jeg måske vil spørge om det lokale orakel (medie) Herning Folkeblad har lyst til at skrive om indgrebene og frustrationen ift. det danske sundhedsvæsen fra mange af os scleroseramte. (Lidt i stil med artiklen med Lis i Fyens Amts Avis)

Den lokale sprøjte må så "nøjes" med at have fokus på mig mhp. min rejse til Indien, tankerne ved operationen og hvordan jeg har det, når jeg kommer hjem.

Hvorom alting er, det er også for at sætte lidt fokus på ccsvi her i det "mørke" Midtjylland - der er nogen, som slet ikke har hørt om ccsvi endnu (!). Men om jeg så er den første her fra egnen aner jeg ikke lige ...

Fortsat god søndag til alle.

Mange hilsener
Bjarne Fonnesbech
Logget

ms-diagnose i 2002. Liberated 13.1.2011 i Indien. F/U i Indien d. 11.9.11.
cab
Full Member

Beskeder: 165

Vis profil
« Svar #1 Dato: 02 November 2010, 18:32:23 »

Hej Bjarne,

Jeg er med på andet hold i Indien - og bosiddende i Silkeborg. Tæt på men sandsynligvis ikke nok til at komme med i din lokale sprøjte.
Jeg ved ikke hvor meget de lokale sprøjter samarbejder, min hedder jo Midtjyllands Avis og har haft en artikel om Ditte som nu er liberated i polen (vistnok).
Men der er jo flere journalister med i Indien - dog ikke fra flere lokale sprøjter.
Logget

54 år SPMS - diagnose dec 2003 - første symptom 1991 - EDSS 5.5
Bjarne Fonnesbech
Sr. Member

Beskeder: 320

Vis profil
« Svar #2 Dato: 04 November 2010, 12:22:16 »

Hey Cab.

Tak for info - har nu heller ikke hørt om nogen i Herning og omegn, så tror da jeg vil spørge det lokale orakel (Herning Folkeblad) om det er noget de har lyst til at skrive om ...

Og yes, Silkeborg er nok lige lidt for langt væk  Blink

Jeg er med på 4. hold til Indien - min søster (som iøvrigt bor i Silkeborg) tager med mig.

Ha´ en god tur - Held og lykke herfra.

Mange hilsener
Bjarne
Logget

ms-diagnose i 2002. Liberated 13.1.2011 i Indien. F/U i Indien d. 11.9.11.
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: