MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 00:38:58

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Generelt
| | |-+  uretfærdigt..
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: uretfærdigt..  (Læst 566 gange)
Satori
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 78

Vis profil
« Dato: 01 November 2010, 18:50:08 »

Så sad gemalen der og læste på papirene fra Polen:
"Det er sguda uretfærdigt, når hjernen er grød og tungen har helt sin egen vilje, - at man så skal fejle noget man hverken kan huske eller udtale....Som om det ikke var slemt nok med MS....Nå, i det mindste kan man bruge forkortelserne....Så jeg skal altså undersøges for CCTV."... Grin Rullende øjne Grin
Gæt hvem der nær var væltet af stolen af grin.......
Logget

Gift med Tom, der fik diagnosen spms i 1987, ændret til attakvis i 2001, tilbage til spms i 2009. Tom blev behandlet for CCSVI d.8/12 2010 hos Ameds i Polen.
per west
Gæst
« Svar #1 Dato: 02 November 2010, 09:35:29 »

Den sorte humor trives da, og så er det nok ikke så slemt alligevel... Gad vide hvad som så er blevet lavet efter det besøg i Polen?

Det med svære ord kan man også synes når man læser betegnelserne for de stoffer som anvendes som medicin. Alemzumab/Cladribrine er vist det som verden går og venter på i øjeblikket, og navnene ændres alt efter hvilken region stofferne markedsføres i.

Scleroseforeningen har et indlæg omkring Sclerosepatienter og kærlighed, en podcast fra Rix Pod. Der er en del om dit og dat om MS i alle generationer.

Her er den som lige kører pt. http://www.rixpod.dk/podcast_2/podcast-44-maria-og-kaerlig.html
Logget
Satori
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #2 Dato: 02 November 2010, 17:26:57 »

Hej Per.
Jeg læser dine indlæg højt for gemalen....Han morer sig kosteligt.  Grin
Her er et spørgsmål fra ham:
"Hvis vi har så meget jern i hjernen, hvad sker der så i MR scanneren? Får vi tinnitus af resonansen?  Rullende øjne
Vh Tonie
Logget

Gift med Tom, der fik diagnosen spms i 1987, ændret til attakvis i 2001, tilbage til spms i 2009. Tom blev behandlet for CCSVI d.8/12 2010 hos Ameds i Polen.
PeterT
Jr. Member
**

Beskeder: 24

Vis profil
« Svar #3 Dato: 02 November 2010, 18:01:55 »

Hej Per.
Jeg læser dine indlæg højt for gemalen....Han morer sig kosteligt.  Grin
Her er et spørgsmål fra ham:
"Hvis vi har så meget jern i hjernen, hvad sker der så i MR scanneren? Får vi tinnitus af resonansen?  Rullende øjne
Vh Tonie

Man ku' også forestille sig en frygtelig larm i lufthavnen, når MS-patienterne går igennem metaldetektoren. Bare alle når flyveren til Indien …
Logget
Satori
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #4 Dato: 02 November 2010, 22:19:13 »

Grin.... Peter T. Den havde vi ikke lige overvejet..... Cool
Logget

Satori
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #5 Dato: 02 November 2010, 22:26:22 »

Per> Hooold da k......Det der Rix Pod... Forseglede læber...Blev nødt til at stoppe efter 5 minutter, for ikke at væde underbenklæderne af grin. Rullende øjne Håber ikke jeg fornærmer nogen her...
 Mener de det seriøst Spørgsmålstegn Spørgsmålstegn
Logget

per west
Gæst
« Svar #6 Dato: 02 November 2010, 23:09:28 »

Med alt det jern vi har i hovedet, vil din mand og undertegnede efter en scanning være nærmest prisgivet, såfremt der sker en polvending, som nogle jo tror vil ske i år 2012, hvor samtlige planeter i solsystemet står på linie, og vi ydermere skifter position i mælkevejen så vidt jeg har forstået. Fra nedenunder til ovenpå, eller også er det omvendt?  Rullende øjne

Min strategi er ihvertfald at rejse ned til Kineserne sidst i 2012, og så ellers se om jeg kan nå at drikke en masse grøn te forinden for at se om jeg kan få skyllet noget af jernet ud. Vender polerne, så slipper jeg for at stå på hovedet.

Vender polerne ikke, så tager jeg bare op igen, for så er der ingen skade sket, og jeg kan samtidig med få købt en masse billig grøn te, som de jo alle sammen går rundt og dyrker nede i Kina.

Nu ved jeg ikke hvilket afsnit du hørte på RixPod for der er nok at vælge imellem. Men han er en lun fætter, ham Rix, og mange af interviewsnerne indeholder egentlig mere hans syn på en sag, end vedkommendes som han taler med.

Jeg loggede ind på hans eget foredrag om elektroniske cigaretter, hvor han fortalte, at det er vigtigt ikke at ryge på sådan en, på samme måde som man ryger på en almindelig cigaret, for inden man ser sig om, har man røget hvad der svarer til 30 cigaretter på 5 minutter, og det kan godt give en vis svimmelhed.   Chokeret
Logget
Satori
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #7 Dato: 05 November 2010, 09:57:11 »

Så kom der da et fornuftigt løsningsforslag fra en, - usædvanligt morgenfrisk, - gemal:
"Kunne man ikke bare kalde den der CC-osv-behandling, for Hjernevask?"  Grin Grin Rullende øjne Grin Grin
God start på dagen.
Vh Tonie
Logget

Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: