MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 00:40:54

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Generelt
| | |-+  At slette sine indlæg.......
« forrige næste »
Sider: 1 2 3 [4] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: At slette sine indlæg.......  (Læst 2268 gange)
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 834

Vis profil
« Svar #45 Dato: 10 November 2010, 10:19:18 »

Hmm - vi kunne måske få en "Tillykke-knap" ? Det er der andre debat-fora som har (altså a la "Synes om" i Facebook)...

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
per west
Gæst
« Svar #46 Dato: 10 November 2010, 10:21:22 »

Det varmer nu altid om hjertet med et tillykke, og selv om der ikke medfølger en egentlig videnskabelig afhandling, så er det nu alligevel rart på den empatiske måde. Fremmer en følelse af samhørighed.

Vi kan jo lægge en ekstra dimension ind i tillykkerne, og så konkurrere om hvem som får størst udbytte af sin behandling. En konkurrence hvor der er indlagt handicaps så alle kan være med... Blink
Logget
per west
Gæst
« Svar #47 Dato: 10 November 2010, 10:27:48 »

Noget helt andet, og bare et lille fif. Hvis i bruger explorer 8 og indlægget så begynder at hoppe og danse efter 5 linier, så er det bare at sætte det ind som man har skrevet, og så trykke på retteknappen og skrive videre. Så hopper indlægget ikke mere.

Så en ren teknisk årsag til ikke at cancle den funktion.  Blink
Logget
Besse
Gæst
« Svar #48 Dato: 10 November 2010, 11:11:24 »

Wagner du er da lige til en Humørgrin
Jeg opgiver tit at læse ,alle de indlæg,med Tillykke ol kunne sendes i PB eller få sin egen tråd.Eller som nævn ,LIKE tegn??
Det er slet ikke fordi vi ikke er glade og ønsker alt vel,men det ved vedkommende forhåbentilg Blink
Logget
Leif
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #49 Dato: 10 November 2010, 17:19:01 »

Snart er vi 400 hundrede.... :-) Måske det bare er for mange eller Spørgsmålstegn   Vi kunne jo også vælge at springe op og ned på de udsagn vi møder som vi ikke er helt enige i, eller om der bliver sendt et tillykke eller ej,hvad med drillerier, eller hvad med Per`s flirten med alle pigerne...... ellers ender det sørme med at blive noget af en diskussions klub, kommer ikke så tit i kirken men hørte en prædiken til et bryllup for mange år siden, hvor temaet var " Vælg dine kampe med omhu" faktisk ikke så dumt vel, :-) 

Tanker og hilsner fra Leif...
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
per west
Gæst
« Svar #50 Dato: 10 November 2010, 21:53:26 »

Klogt nok den prædiken, Leif. Om jeg flirter med damerne eller ej, ved jeg ikke. Forsøger bare at bevare den røde tråd, at uanset hvordan det så er gået, så er man stadig en sød og dejlig steg, og med lækkert hår. M/K

Nu er udviklingen så næsten slut, hvad angår at slås og kæmpe for det som er så åbenlyst logisk. Scleroseforeningen har rejst sig fra deres behagelige lænestol, og er gået i gang med at forholde sig positivt til at få fremskyndet egentlig behandling og praktisk undersøgelse af CCSVI, deres interne åbne debat er gået i stå og vi har nu ikke så meget andet at gøre end at lykønske de som får glæde af deres investering, og så håbe at Scleroseforeningen så har tyngde nok til at få flyttet på lægernes oldnordiske solidariske holdning til ikke at blande sig i hinandens specialer.

Det er jo reelt en adskillelse af Scleroseforeningen vi er vidne til, hvor lægerne som jo oprindeligt oprettede den til forskning, nu er blevet til en slags intern opposition til de som er ansatte og patienterne, for hvis skyld foreningen siger de eksisterer.

For det er faktisk her problemet ligger, og det bliver meget spændende så at følge lidt med i den udvikling, men jeg vil nu ikke holde mit vejr imens jeg venter, for at flytte på ikke folkevalgte magtstrukturer er næsten umuligt, hvis ikke mange flere end 400 slutter op i kampen.

Vi kan så vælge at diskutere hvilket farve der skal være på væggene herinde på MSForum og hvem der ikke burde, eller burde gøre hvad, men for mig er dette ikke særlig interessant at bruge energien på. Interessant er det hvis nogle melder sig ind og finder viden her, som de ikke kan finde andre steder, og kan bidrage med viden om hvordan vi så kan udnytte de loopholes som sikkert vil vise sig hen af vejen, i forbindelse med ydelsernes fri bevægelighed hen over EU's grænser.

I ro og mag, helst uden reklamer eller andre distraherende faktorer, som der er så mange af uden for i vores hverdag, og som folk med kognitivt handicap har meget lidt brug for. (Folk, det er mig...)

Så for mig er kampen slut, indtil jeg så skal hen og stemme til næste folketingsvalg, og så videre til næste gang jeg skal have balloneret mine vener, for jeg ved jo nu at det kan gøre en forskel, uanset om der så kan findes et klinisk bevis eller ej, og uanset at jeg så kun nåede at mærke det rigtig tydeligt i en kortere periode.

Det kan være det kommer.. Hvem ved? -Før vi så faktisk kan blive behandlet herhjemme, under nogenlunde kontrollerede forhold af de rigtige læger med den rigtige uddannelse.
Logget
Sider: 1 2 3 [4] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: