MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 00:45:28

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Generelt
| | |-+  Skal man kunne slette sine indlæg?
« forrige næste »
Afsteming
Spørgsmål: Skal man fortsat kunne slette sit eget indlæg på MSForum?
Man skal fortsat kunne slette sine indlæg - 8 (36.4%)
Vi skal fjerne muligheden for at slette egne indlæg - 14 (63.6%)
Total stemmer: 19

Sider: [1] 2 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Skal man kunne slette sine indlæg?  (Læst 1045 gange)
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 834

Vis profil
« Dato: 07 November 2010, 20:47:07 »

Der er opstået et ønske om fjerne muligheden for at slette sine indlæg her på MSForum. Hvad synes du?
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Satori
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 78

Vis profil
« Svar #1 Dato: 08 November 2010, 09:13:55 »

Jeg synes IKKE man skal kan kunne ændre i sine indlæg.  Smiley
Hvis man har tilføjelser/ændringer, må man lave et nyt indlæg om det, sværere er den ikke, i min verden. Cool
Logget

Gift med Tom, der fik diagnosen spms i 1987, ændret til attakvis i 2001, tilbage til spms i 2009. Tom blev behandlet for CCSVI d.8/12 2010 hos Ameds i Polen.
per west
Gæst
« Svar #2 Dato: 08 November 2010, 12:25:53 »

Jeg synes ikke det er nødvendigt at kunne slette, men jeg er meget glad for at kunne rette i indlæg. Især fordi der er så mange svært forståelige emner, man forsøger at videreformidle, og der er det sjældent at det lykkedes første gang, at få udtrykt sig klart. For mig i hvertfald.

Samtidig er det også rart, at være fri for først at skulle skrive sit indlæg i Word, og så copy/paste.

Det fjerner lidt det umiddelbare fra bare at sætte sig og skrive her i forummet. Og træner hjernen ved at skulle være sin egen stavekontrol.  Spørgsmålstegn

Så indfør istedet en regel: DU MÅ IKKE TRYNE ANDRE TIL AT SLETTE DERES INDLÆG!!!!!!!
Logget
Derhansi
Full Member

Beskeder: 167

Vis profil
« Svar #3 Dato: 08 November 2010, 21:11:42 »

Hey Alle

Ja, nu kom jeg så lige til at skrive mit fine indlæg på den forkerte tråd, må jeg så ikke godt slette det igen - please  Grin Grin Grin
Næeh gu vil jeg eej, I kan jo se om I kan tryne mig til det Chokeret Chokeret Chokeret
Indlæggene er indlægshavers ejendom  - ikke forums - hvis det er så vigtigt for jer at have dem, så skriv dem dog ud og sæt dem i en mappe !!

Der Hansi
Logget

Ægtefælle til Tina, der blev diagnosticeret MS i 1997. De seneste 10 år med SPMS. EDSS 8,0. Tina blev liberated hos Dr. Vogl den 04.08.10
hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #4 Dato: 14 November 2010, 10:21:49 »

Hej - afstemningen viser idag (søndag) at der er et ønske om at man ikke kan slette sine egne indlæg.

Jeg fjerner derfor denne funktion nu.

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Michael B.
Jr. Member
**

Beskeder: 65

I'm sick and tired of always being sick and tired.

Vis profil
« Svar #5 Dato: 14 November 2010, 19:03:35 »

Det lyder rigtig godt. Så bliver det mere overskueligt at læse de lange tråde. Som det er nu er særligt de lange Indien-tråde lidt rodede.
Logget

RRMS. Første attak '95. Diagnose '00. Rebif 7 år. Tysabri siden '07. Overvejer liberation i Indien.
Vibs1
Gæst
« Svar #6 Dato: 17 November 2010, 15:06:09 »

Hej - afstemningen viser idag (søndag) at der er et ønske om at man ikke kan slette sine egne indlæg.

Jeg fjerner derfor denne funktion nu.

Christian

Når der nu stadig er sådan, at man kan redigere i sine gamle indlæg, kan man så ikke også slette sit indlæg og trykke "Gem" - så er det hele væk?

Logget
hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #7 Dato: 17 November 2010, 15:25:32 »

Jo.
Logget

Vibs1
Gæst
« Svar #8 Dato: 17 November 2010, 16:11:16 »

Var det ikke det du ville ændre?
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #9 Dato: 17 November 2010, 16:32:53 »

Jeg har fjernet slet knappen -det var hvad jeg lovede. Jeg lovede også at man stadig skal kunne ændre. Det er klart at det kan bruges til at slette alt hvad man har skrevet - men jeg kan altså ikke trylle  Blink

Christian
Logget

Vibs1
Gæst
« Svar #10 Dato: 17 November 2010, 17:35:58 »

Det er da den største omgang fake jeg har set i årevis....   Rullende øjne

Helt okay - kan man selv slette sin profil eller anmoder man om det?
Logget
per west
Gæst
« Svar #11 Dato: 17 November 2010, 17:49:31 »

Jeg har slettet min profil mange gange herinde når jeg lige tog på ferie ovre i Scleroseforeningens debat.. Det kan man selv gøre.  Smiley
Logget
Vibs1
Gæst
« Svar #12 Dato: 17 November 2010, 17:50:17 »

Mange tak.......
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #13 Dato: 17 November 2010, 17:56:31 »

Tja Vibs - hvis du synes. Jeg har ingen intentioner om at fjerne muligheden for at opdatere sine indlæg - men hvis du har et forslag til hvordan det kan fixes er du velkommen til at sige frem.

Hvis du mener at du ikke kan leve med det er du selvfølgelig også velkommen til at melde dig ud af forummet Smiley

Christian
Logget

per west
Gæst
« Svar #14 Dato: 17 November 2010, 18:22:55 »

Jeg synes hellere vipsen skulle lave en tråd for pårørende. Leif Farmer var inde på det i det gode interview med ham og Lisbeth, at der var alt for lidt fokus på pårørende.

Tråd for pårørende... Det mangler der egentlig lidt herinde, synes jeg.  Smiley
Logget
Sider: [1] 2 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: