MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 00:48:20

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  "The Farmers" i TV Midt/Vest d.d.:
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: "The Farmers" i TV Midt/Vest d.d.:  (Læst 712 gange)
Bjarne Fonnesbech
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 320

Vis profil
« Dato: 11 November 2010, 16:30:25 »

Hej alle,

Jeg hørte lige at Lisbeth og Leif Andersen-Farmer har været i TV Midt Vest d.d.

Jeg har endnu ikke set udsendelsen - arbejdet skal jo passes. Men min Mor har set det og sagde det var rigtig godt.

Det kan ses på net-tv på flg. måde:

http://www.tvmidtvest.dk/nettv

Se under udsendelser idag - og klik på kl. 11.00.

(Ser du det først imorgen, skal du se under udsendelser igår  Blink).

Mvh
Bjarne
Logget

ms-diagnose i 2002. Liberated 13.1.2011 i Indien. F/U i Indien d. 11.9.11.
kenneth
Full Member

Beskeder: 114

SPMS i de sidste 4 år. Diagn. 1998 med DS

Vis profil WWW
« Svar #1 Dato: 11 November 2010, 17:29:21 »

....jeg har lige set det og hvor er det godt :-) og dejligt at Lisbeth er i så god "form" :-)

Rigtig stort klap på skulderen til "skipper og kone" for det flotte indslag og sejt at få 28 min taletid!

Virkelig godt gået :-)

/Kenneth
Logget
Farmor
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 93

Vis profil
« Svar #2 Dato: 11 November 2010, 17:52:43 »

Kære "Skipper og konen". Blink

Fantastisk god udsendelse, hvor I gav hinanden plads til at sige alt, som er relevant at sige. Heldigvis også en journalist, som gav plads. Humørgrin
I fik tingene lagt frem på en enkel, forståelig, sober måde uden en masse øregas. Der er vist ingen, som kan kalde jer for "rabiate CCSVI-tilhængere", jvr. diskussionen på Scleroseforeningens debatsider.

Det var dejligt at møde jer næsten live. Jeg håber Lisbeths "befrielse" holder længe. Skulle det være placebo  Blink, så håber jeg sandelig, den varer ved. OG at de danske læger synes, det er værd at arbejde lidt mere med den placeboeffekt.  Humørgrin

Måske får I også solgt et par bøger, men det er vel for jer kun en sidegevinst. Gevinsten får de, der køber bogen. Den er nemlig rigtig god. Ikke kun en sygejournal, men en dejlig beretning om to menneskers liv på godt og ondt. Jeg både lo og græd, da jeg læste den. (Se, jeg kunne vist godt blive reklame-M/K.) Blink

Kærlig hilsen fra farmor.
Logget

Pårørende til en med attakvis sclerose, diag. 2009
Bjarne Fonnesbech
Sr. Member

Beskeder: 320

Vis profil
« Svar #3 Dato: 13 November 2010, 14:00:46 »

Så fik jeg endelig set udsendelsen  Smiley

Det er en rigtig god udsendelse ! Endnu engang tak fordi i stiller op i medierne; Lisbeth & Leif og laver "ravage" mod det etablerede system, der ikke rigtigt vil eller kan forstå.

Farmor, jeg kan supplere med flg. historie om journalisten, der har lavet udsendelsen. Hun hedder Vibeke Nipper og jeg mener hun har været ansat på TV Midt-Vest siden starten i 1989 var det vist ...

Hun er heller ikke uden humor. Forleden hørte jeg hun var i radioens P3 og blev interviewet af værten på "Formiddagen på P3"; Adam Duvå-Hall, der spurgte til hendes hårfarve, der ikke var som den plejede, og det var der en lytter der spurgte om i programmet, hvor man kan spørge til alt mellem Himmel og Jord.

Det var fordi hun vistnok havde købt hårfarve af et andet fabrikat. Adam spurgte så lidt til efternavnet i en lidt lummer tone og Vibeke svarer ganske kækt, at det heller ikke var nemt i skolen, da hendes mor hed Kirsten (såvidt jeg husker, det var i hvert fald noget med "K") og hun underskrev sig altid som "K. Nipper". Grin

Jeg beklager, hvis det blev lidt for lummert ...

Mvh Bjaren
Logget

ms-diagnose i 2002. Liberated 13.1.2011 i Indien. F/U i Indien d. 11.9.11.
Farmor
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 93

Vis profil
« Svar #4 Dato: 13 November 2010, 14:10:55 »

Overhovedet ikke Bjarne. Det er altid godt med et grin. Grin
Logget

Pårørende til en med attakvis sclerose, diag. 2009
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »