MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 01:00:54

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  50 patienter scannet hos dr Hubbard i San Diego, Californien
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: 50 patienter scannet hos dr Hubbard i San Diego, Californien  (Læst 429 gange)
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 834

Vis profil
« Dato: 14 November 2010, 18:03:56 »

Jeg ved godt at denne nyhed har været nævnt før, men jeg mener at den er blevet lidt overset, så jeg ridser lige op:

http://www.ms-mri.com/presentations/wash-dc-oct-18-10-final-web.pdf

Det er rapporten om de 50 testede patienter. Af de 50 testede MS-patienter var der kun 1 patient som havde normalt flow!

De blev alle testet efter dr Mark Haackes protokol, som ud over dr Zambonis protokol også måler mængden af jern i hjernen vha fMRI.

Den viser følgende (på engelsk):

Truncular Venous Malformations --10

One or more stenosis--12

Bulging at lower jugular--3

Abrupt contrast change--3

Jetting and then filling in to normal---1

Missing jugular---1

Pinched jugular--8

Normal anatomy but abnormal circulatory flow--7

Normal anatomy but reflux--3

Normal anatomy but stasis--1

No abnormal flow---1

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
per west
Gæst
« Svar #1 Dato: 14 November 2010, 18:36:35 »

Er det ikke den som Charlotte vil tabe på Blinkenbjergs bord?
Logget
Charlotte
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 194

ALDRIG færdig....ALTID på vej :-)

Vis profil
« Svar #2 Dato: 14 November 2010, 18:47:30 »

Er det ikke den som Charlotte vil tabe på Blinkenbjergs bord?

Hej.

Jeg vil MEGET gerne melde mig med fanen og tilfældigt komme forbi "Riget" i meget nær fremtid og "tabe" div. til Blinkenberg, hos de søde kontor damer på Sclerosklinikken. Jeg bor ikke så langt derfra........Men Per send mig evt. en mail med div. links, (Mister pt. overblikket en anelse hurtigt), så printer jeg dem ud og "falder" forbi Riget med dem  Blink

Forsat god dag
Charlotte
Logget

RRMS / Attackvis sclerose diagnose juni 2002......Rebif 22 siden september 2002....Træt,træt, træt/ Gående/ Flexjob. CCSVI: 40% forsnævring........ EDSS: 1,5
per west
Gæst
« Svar #3 Dato: 14 November 2010, 19:07:38 »

Så gerne, en kærne...

Det er mest vigtigt at det bliver gjort efter den protokol som Haacke beskriver i ovenstående link,  for så er der en chance for at de faktisk finder det som de siger de leder efter..

Og på side 26 står der: A consensus or white paper on how to do the PTA should be prepared.

Gad vide om Hubbard har sådan en?

Men om de danske læger så vil følge det, eller er klogere end 10 tosser, det står desværre ikke hen i det uvisse.  Tunge
Logget
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: