MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 01:01:42

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  LIBERATED 10 DAGE EFTER
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: LIBERATED 10 DAGE EFTER  (Læst 470 gange)
seal
Newbie
*

Køn: Han
Beskeder: 10

Vis profil
« Dato: 16 November 2010, 09:59:18 »

Hej igen Alle på Liberated;

her efter ca. 10 dage efter ballon udvidelserne af begge hals vener, udført hos og af  Prof.dr.Thomas Vogl, Frankfurt Universitets hospital, er der kun forbedringer at melde om, meget mere energi også mht balancen, ikke nær så træt som før, alt i alt en stor stor forbedring af mit liv, der er så meget jeg kan igen, og som det ser ud indtil nu, ja så fortsætter alle de små forbedringer, det er virkelig en meget mere lys fremtid. Og mht humøre, det er selvfølelig i top.
Fik vist ikke fortalt så meget om min  MS, PP, siden engang í 2006, diagnose i slut 2007, har været på Beta interferon rebiff i 15 mdr. uden ændringer af MS, jeg har arbejdet fuldtid indtil april 2010, men været sygemeldt siden da, netop pga træthed, balance problemer osv. Er blevet tilbudt at komme med i et EPO forsøg på rigshospitalet, men er meget i tvivl, for nu har jeg det ret godt, iforhold til før behandlingen hos Vogl.
Jeg havde e-mailet lidt frem og tilbage med Vogl, men omkring d. 20 okt. var mine MS problemer blevet så udtalte at jeg bad om at komme på hans venteliste, og næste morgen lå ans svar mail, kom d. 04.nov herned så skanner vi dig og behandler dig dagen efter, og så tog min kvinde og jeg med Lufthansa til Frankfurt d. 3.nov. om eftermiddagen, med hotel betilt og idet hele taget klar til behandlingen, som for mit vedkommende har vist et ovenud godt resultat. Vi kom hjem igen søndag d. 7.nov. og som sagt har jeg det virkelig godt, og føler mig virkellig et meget mere optimistisk mt fremtiden.
vil forsøge at komme med en melding mere herfra om 8-10 dage.
Logget

fik diagnose MS 27.dec.2007, betainterferon i 1,5 år uden ændringer i MS, ny diagnose til PPMS.
har haft fudtids arbejde som underviser indtil forår 2010, stoppet pga udtalt træthed. Liberated hos Vogl 05.nov.2010, store forbedringer næsten omgående, træthed næsten væk. Balance forbedret.
per west
Gæst
« Svar #1 Dato: 16 November 2010, 11:12:37 »

Godt at høre, Seal. Husk din blodfortynner...... Jeg er begyndt at se mig om efter noget Amarone for det kan sikkert sætte noget turbo på.  Smiley
Logget
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: