MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 01:10:12

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Msforum - ccsvi Indien - Liberation Ahmeds - Euromedic Poland - Der Vogel.
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Msforum - ccsvi Indien - Liberation Ahmeds - Euromedic Poland - Der Vogel.  (Læst 10534 gange)
Leif
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 453

Vis profil
« Dato: 23 November 2010, 20:31:39 »

Her lige en tanke om at fylde for meget, ja det er rigtigt at Indien turene har fyldt meget her på forum, og det har været indlysende ikke at læse alle indlæg for alle, men overskriften har jo klart vist hvad indlægget handlede om, så har svært ved at se problemet, derimod er det da skidt "meget skidt" for vores fælles sag, at vi nu spreder vores kræfter og oplysninger, hvad kommer den næste side til at hedde ? Tja måske en af mine overskrifter kan bruges ??

Forstår bare ikke helt den med at fylde for meget....... Og mener at det er den forkerte vej at dele os på denne måde..... Og rigtigt ærgeligt....

Hilsen Leif.....
« Sidste ændring: 23 November 2010, 22:24:00 af Leif » Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 834

Vis profil
« Svar #1 Dato: 23 November 2010, 21:03:56 »

Hej Leif - jeg er til dels enig med dig, men det er også problematisk hvis Lis driver sin virksomhed gennem MSForum. Jeg ved godt at hun ikke tjener på det, men jeg synes ikke om at MSForum bliver associeret med et firma. Jeg vil da også opfordre dem som har været i Indien til at lave deres egen tråd i "Liberated" sektionen, så vi har et enkelt sted at samles.

Christian

Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.564

Vis profil
« Svar #2 Dato: 23 November 2010, 21:38:07 »

Øøøhhh - hver lave sin egen tråd?? Så vi har et enkelt sted at samles - hvordan det?  Jeg har forsøgt at holde det samlet ét sted i patientberetninger, Indien. Skal hver nu lave sin egen??

Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
aw
Full Member

Beskeder: 121

Vis profil
« Svar #3 Dato: 23 November 2010, 21:57:19 »

Lis har fået sin egen side vedr. ccsvi-indien.

AW
Logget

Mit navn er Anne-Wiebke. Jeg har ikke MS, men det har min veninde. Jeg vil gerne vide alt der er værd at vide om sygdommen, så jeg kan være en god støtte. Dette her forum er bare bedst til det. Min veninde er i nov 2010 blevet ccsvi - opereret på CCSVI-Center i Frankfurt med et rigtig godt resultat.
Nina Ansbjørn
Full Member

Beskeder: 217

Vis profil
« Svar #4 Dato: 23 November 2010, 22:08:42 »

Inden denne her diskussion tager overhånd og der bliver 3-4 sider med en masse ligegyldigt pladder  Humørgrin så gå venligst ind her http://www.msforum.dk/index.php/topic,309.585.html Indien Gruppen tur nr. 1, side 40 (!) nederst, og læs begrundelsen for, at Indien gruppeturene m.v. får deres egen hjemmeside.

Kh Nina
Logget

CCSVI procedure 11/11-10 i Indien ~ follow up rejse i august 2011 ~ dokumenteret mindre formindskelse af plakpletter og er fuldstændig symptomfri Smiley
Tut
Full Member

Beskeder: 148

..og så siger man, at jeg har pip i kasketten !

Vis profil
« Svar #5 Dato: 26 November 2010, 18:17:33 »

Øøøhhh - hver lave sin egen tråd?? Så vi har et enkelt sted at samles - hvordan det?  Jeg har forsøgt at holde det samlet ét sted i patientberetninger, Indien. Skal hver nu lave sin egen??

Lisa, det har mange andre da gjort hidtil under Liberated emnet. Ved ikke, hvorfor I, der har været i Indien skal gøre det anderledes end der er blevet gjort lige siden Skipper fortalte om Lisbeth???

Vh. Tut
Logget

39 år. MS i 12 år. SPMS de seneste 5-6 år. EDSS 6,5. Er frivilligt stoppet halvvejs i Novantrone-forløb. Liberated hos AMEDS i December 2010.
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Vis profil
« Svar #6 Dato: 26 November 2010, 18:38:14 »

Tut, det er ganske enkelt. De, der står og skal afsted til Indien, vil gerne læse erfaringer fra dem, der allerede har været der. Det er meget enklere, hvis de kun skal lede ét sted.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Tut
Full Member

Vis profil
« Svar #7 Dato: 26 November 2010, 19:17:46 »

Synes nu altså, at det er vigtigt at man læser forbedringer/erfaringer fra alle, der har fået indgrebet, for at danne sig et billede af, hvilke forbedringer der sker på de forskellige MS og EDSS stadier.......og så er det vel ligegyldigt, hvor på kloden de har fået behandlingen foretaget.
Logget

39 år. MS i 12 år. SPMS de seneste 5-6 år. EDSS 6,5. Er frivilligt stoppet halvvejs i Novantrone-forløb. Liberated hos AMEDS i December 2010.
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Vis profil
« Svar #8 Dato: 26 November 2010, 22:22:06 »

Nå - men hvis du vil læse om dem fra Indien, må du altså over i Indienstrådene! Det kan vel ikke være  så svært....
Logget

Leif
Sr. Member

Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #9 Dato: 27 November 2010, 01:21:54 »

Hii.... Lisa....

En ting er at de står under Indien trådende, noget helt andet er såfremt de står på en anden side end msforum som jeg har forstået det var meningen.......

Leif.
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Tut
Full Member

Vis profil
« Svar #10 Dato: 28 November 2010, 16:22:42 »

Nå - men hvis du vil læse om dem fra Indien, må du altså over i Indienstrådene! Det kan vel ikke være  så svært....

Uha da en nedladende tone….skal du som Moderator ikke være foregangskvinde for den gode stil herinde?  Blink

Men nej, Lisa...det et ikke spor svært for mig, men nu er jeg bare den type, der prøver at se sagen fra flere vinkler. Jeg forstår ikke, hvorfor Indiensfolket skal lave helt om på den struktur og logik, der er i forvejen? En logik, der siger at alle liberated’e kan findes under emnet ’Liberated’.
Som nyt medlem på Forum må det klart være bedst med denne logik.

Ved godt, at der i forvejen er lidt rod i strukturen, bl.a. at Marie Louise spreder sine oplysninger over det hele.
Starter med en fin tråd under Liberated med 1. og 2. liberation
http://www.msforum.dk/index.php/topic,105.90.html
opretter egen blog efter en måned
http://www.mariesflowoflife.dk/33538714
og har nu oprettet 3. liberation under CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiencyhttp://www.msforum.dk/index.php/topic,458.0.html

men vi behøver jo ikke mere ulogisk struktur pga. Indien.

I smider jeres oplysninger ind på samme tråd og opdaterer, og når der opdateres i eget indlæg kommer der ikke et hint om, at der er nyheder. Det er bedre i min optik, at der laves en tråd for hver patient, så man kan følge opdateringerne og kommentere på.

Jeg synes det er helt fint, at I får jeres eget sted til praktiske oplysninger, da det jo kun har interesse for dem, der vil til Indien, men jeres resultater af behandlingerne er der rigtig mange, der har interesse i.
Så skal man følge den mindste eller den største interessegruppe? Skal man følge Administrators ønske om, at alle resultaterne skal samles ét sted?

Jeg fornemmer, at du vil kæmpe med næb og kløer for din gode idé med at samle resultater fra Indien under Indiensrejser i samme tråd, men nogen gange må man som menneske indse, at man har taget en forkert beslutning.

Vh. Tut
Logget

Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: