MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 01:15:20

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Generelt
| | |-+  Tillykke Christian !!!
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Tillykke Christian !!!  (Læst 961 gange)
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.564

Vis profil
« Dato: 28 November 2010, 09:31:18 »

Tillykke, Christian !!!

Igår var det lige præcis et år siden, du startede dette forum, og du har dermed jubilæum !

Sorry, at jeg glemte det igår - jeg gik ellers og sagde til mig selv hele dagen at nu skulle jeg huske det, men så smuttede det alligevel. Men i hvert fald, tillykke med jubilæet, håber du/vi holder skruen i vandet længe endnu.

Humørgrin Humørgrin Grin Blink
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Skipper
Full Member

Beskeder: 131

Skipper og kone

Vis profil WWW
« Svar #1 Dato: 28 November 2010, 09:50:37 »

Også Lisbeth og jeg stiller op i køen med en stor lykønskning! Der skal nu engang een til, der går forrest, og du gjorde det bare. Tilgang af medlemmer bekræfter, at der sidder mange "derude", som søger hjælp, trøst, opmuntring. Miljøet i lægeverdenen er fremdeles hostilt, men vi må ikke give op.
Logget

Skipper. Gift med Lisbeth, der er RRMS patient og liberated 9. marts 2010 hos professor T. Vogl som første dansker nogensinde. Efter to år still going strong uden bivirkninger. Se evt. hendes blog på: http://web.mac.com/leif_kat/www.andersen-farmer.dk/Intro.html
Nina Ansbjørn
Full Member

Beskeder: 217

Vis profil
« Svar #2 Dato: 28 November 2010, 11:43:15 »

Stort tillykke og tak Christian for dette forum - det har i hvert fald hjulpet mig meget i min søgen efter svar Smiley

Kh Nina
Logget

CCSVI procedure 11/11-10 i Indien ~ follow up rejse i august 2011 ~ dokumenteret mindre formindskelse af plakpletter og er fuldstændig symptomfri Smiley
BR
Full Member

Køn: Han
Beskeder: 109

Vis profil
« Svar #3 Dato: 28 November 2010, 12:57:51 »

Hej Christian,

Super god ide med dette forum. Tak Christian   

Hilsen Brian
Logget

diagnose november 2003 - EDSS ½ og selvbedømt - har aldrig taget medicin - liberated i Indien november 2010
Vibeke
Full Member

Beskeder: 102

Vis profil
« Svar #4 Dato: 28 November 2010, 13:59:38 »

Hej Christian
Også her fra skal lyde et stort tillykke med dagen.
Kh Vibeke
Logget

SPMS, diagnostiseret 2004, selvbedømt EDSS 5,5 , liberated 12 august 2010, godt resultat
PiaB
Full Member

Beskeder: 128

Vis profil
« Svar #5 Dato: 28 November 2010, 14:15:53 »

Hej Christian.

Jeg kan kun tilslutte mig de andre, fantastisk med MS-Forum, det har hjulpet så mange mennesker rundt omkring.

K.h Pia
Logget

Attackvis MS siden 2005 - Blære, balance, føleforstyrelser i benene og gangdistanceproblemer, Mulig EDSS på 4,5. Tysabri i 2 år uden attacker -Ameds den 29/10
danfin
Sr. Member

Beskeder: 305

Vis profil
« Svar #6 Dato: 28 November 2010, 15:21:52 »

Ja, du er s.. en guttermand som vi alle 400+ skylder meget  Grin

Bernt
Logget

MS siden 1991; SPMS siden ca. 2007. Aldrig taget neurologordineret medicin. EDSS ca. 4
Tut
Full Member

Beskeder: 148

..og så siger man, at jeg har pip i kasketten !

Vis profil
« Svar #7 Dato: 28 November 2010, 16:33:22 »

Ja, Christian!
Det var sq et godt initiativ du tog for et år siden.  Humørgrin

Jeg har fået rigtig meget ud af at læse om især CCSVI og folks beretninger efter liberation, men også D-vitamin, Mirakelkost til din hjerne m.m., og det har en masse andre helt sikkert også.

Kh. Tut
Logget

39 år. MS i 12 år. SPMS de seneste 5-6 år. EDSS 6,5. Er frivilligt stoppet halvvejs i Novantrone-forløb. Liberated hos AMEDS i December 2010.
hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 834

Vis profil
« Svar #8 Dato: 29 November 2010, 14:54:57 »

Mange tak for de søde ord!

Ja tiden går - og der er godt nok sket meget i løbet af det år der er gået.

Tak til alle jer som har givet et bidrag til debatten - uden jer ville der være noget tomt herinde  Blink

Jeg forventer mig meget af det næste år - bl.a. håber jeg på resultater fra nogle af de undersøgelser som er gået i gang, men måske er et år for lidt tid....

Det er blevet noget rodet herinde efterhånden. Jeg er (som I kan se) meget dårlig til at rydde op, så jeg overvejer om der måske er nogen som kunne
have tid til at hjælpe lidt til med at rydde op herinde? Bare sig frem - jeg er selv på arbejde dagen lang, og har en familie at passe i weekenden, så det er så som så med tiden.

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
wagner
Full Member

Beskeder: 208

Vis profil
« Svar #9 Dato: 29 November 2010, 16:46:30 »

Ja tillykke Christian.
Jeg kan godt hjælpe! Bare man ikke forventer det sker i et nu!
Der skal bare sættes regler for hvad der skal ryddes. Og jeg tror at det er bedst, at det er dig der sætter reglerne Christian, Demokrati er godt, men ikke godt i alle situationer.

Bent
Logget

SPMS Diagnose 2005. Nu: Medicinfri efter fuldt Novantrone forløb.
EDSS, blanding mellem 5,5 - 7,5. Kan fuldt udhvilet gå 100 meter, uden hjælpe midler. Det meste af tiden, 10-20 meter, mest mindre. Balance, og dropfod på grund af spasticitet i lægmusklen.
John
Jr. Member
**

Beskeder: 92

Vis profil
« Svar #10 Dato: 29 November 2010, 19:37:30 »

Et stort bifald til dig, for at lave noget der virkelig har flyttet noget for rigtigt mange sklerose ramte.
Der er ingen tvivl om at det har været en stor hjælp for mig, og rigtig mange andre .Det er super at kunne dele erfaringer, gode som dårlige med andre ligesindede.
Stort Hurra og lange klapsalver herfra.....
 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin 
Logget

SPMS
Tut
Full Member

Beskeder: 148

..og så siger man, at jeg har pip i kasketten !

Vis profil
« Svar #11 Dato: 30 November 2010, 14:53:41 »

Hej Christian.
Jeg tilbyder også gerne min hjælp, hvis det ønskes, men har nok først overskud/tid i Januar efter egen behandling i December.
Vil give Wagner ret i, at 'bossen' udstikker reglerne, -dog vil jeg måske selv komme med et par forslag  Blink

Vh. Tut
Logget

39 år. MS i 12 år. SPMS de seneste 5-6 år. EDSS 6,5. Er frivilligt stoppet halvvejs i Novantrone-forløb. Liberated hos AMEDS i December 2010.
hck
Jr. Member
**

Beskeder: 54

Vis profil
« Svar #12 Dato: 30 November 2010, 19:21:35 »

Også en gratulering med 1-års dagen for MSforum fra mig!
Tak til dig Christian fordi du fik det etableret og for det arbejde du har lagt i det. Det er det bedste, der er sket indenfor kommunikation og erfaringsudveksling mellem os MS'ere.
Jeg håber MS-forum er kommet for at blive. Håber det må overleve et STORT medlemstal og de uenigheder der må opstå, når der er så mange forskellige mennesker med hver deres meninger. Jeg har været utrolig glad for at være med her, fordi jeg synes, der er højt til loftet, der er en (som regel) dejlig positiv, uformel, humoristisk tone. Det er et sted, hvor man støtter og bakker hinanden op. Her er plads (og det bør der også være) til at lufte sin tvivl og uenighed. Sådan har jeg (i store træk) oplevet MSforum indtil nu, og jeg håber den gode ånd vil fortsætte fremover!
Uha, jeg bliver vist helt højtidelig  Humørgrin  HURRA på 1 års dagen!!  Blink Blink Blink Blink Blink

Hanne  Humørgrin
Logget

Attakvis sc. 1999. Nu måske sp.
Nej til medicin og "kontrol" på sc.klinikken (=nonsens). Ja til humor og et godt grin :-D
Er gående på kortere strækninger, bruger hjælpemidler på længere distancer - meget varierende.
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: