Hej Bernt.
Jeg forstår ikke, hvorfor du sætter dit sure opstød inde på min tråd?

Jeg er ikke andet end 100% ærlig omkring, at der ikke rigtig sker en skid,. Jeg har udfyldt Leif's statistik efter 1. uge og nu efter 1 måned, ydermere udfylder jeg hver måned også
http://www.ccsvi-tracking.com/index.php , hvor der er 415 liberated personer på verdensplan for nuværende – gør du også det? Jeg bogfører i min Outlook kalender, så jeg husker det. (Man får dog mail fra Tracking, når det er tid)

At du oplevet forværringer er jeg ked af, men burde du ikke også opdatere din egen tråd (
http://www.msforum.dk/index.php/topic,428.0.html) med, hvilke ting der er blevet dårligere for at leve op til dit eget udsagn om, at vi skal være åbne og ærlige? For jeg vil give dig fuldstændig ret i, at vi skal berette om vores oplevelser, uanset om de er meget gode, mindre gode eller dårlige.
I øvrigt mener jeg ikke, at Leif’s statistik er voldsomt anvendelig (undskyld Leif

), da der jo er forskel på om man er RR-, PP- eller SPMS’er – hvor lang tid man har haft sin diagnose m.m., og så hvor store forbedringer man måske kan få.
CCSVI-tracking er langt mere detaljeret, og vi burde på Forum henvise alle til denne statistik – selvom den måske kræver 10-15 minutter hver måned af vores enormt sparsomme tid - dette var sarkasme – for selvfølgelig skal vi have tid til at tænke på andre end os selv.

Tak, Helle for de opmuntrende ord!
Problemet er lidt, at jeg ikke engang ville kunne vide om venen er kollapset, da der ikke på nuværende tidspunkt er sket synderligt meget.
Tror ikke helt på dit udsagn ” Jeg har selv en god effekt og tænker, om det mon er vores adfærd, vaner, træning o.s.v. efter indgrebet påvirker det der sker?”
Siger du til mig, at det jeg gør, er forkert?

Jeg spiser sundt, går til fysioterapi 2 gange om ugen, ergoterapeut 1 gang om ugen, rider 1 gang om ugen og gør andre livsbekræftende fritidsaktiviteter – og nej, jeg har stadig iskolde fingre, samme mængde spasmer, stiv i musklerne og er i perioder forbandet træt. Med dette indgreb er man enten heldig, at det virker eller også er…..

Men men men, håbet er jo ikke ude endnu – har stadig 5 måneder at løbe på….. og jeg tror måske inderst inde, at der kan ske lidt i den gode retning….time will show.

Hej Lone, held og lykke med Tyskland. Tror altså, at det er ligegyldigt om du offentliggør din historie herinde. Du er temmelig anonym – der er et ”hav” af Lone’r – og man aner jo ikke engang om du skal til Haslev eller Ry. Så skriv du bare om dine oplevelser.
Det er da i øvrigt forkasteligt, hvis man bliver afvist på sclerosecentrene, hvis man er liberated.

Hej Sheri.
Du har ret i, at der kan være mange ting, der påvirker os. F.eks. har jeg nu i 2 uger bøvlet med min lænd, og det har en stor indflydelse på mine ben, - og på den måde kan det være svært at mærke, om der skulle være indsneget sig en forbedring, ikke?

Vh. Tut