MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 01:37:30

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Opbakning!!!
« forrige næste »
Sider: 1 [2] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Opbakning!!!  (Læst 1822 gange)
Bjarne Fonnesbech
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 320

Vis profil
« Svar #15 Dato: 14 Januar 2011, 09:12:47 »

Hej alle,

Jeg sidder p.t. i Indien  Smiley, nærmere betegnet på Medanta Hospital i New Delhi. Jeg har lige lavet et indlæg under emnet "Liberated". Derkan i læse, hvordan jeg har det.
P.t. kan jeg desværre ikke mærke nogen forandringer overhovedet. Men hva´, det er der jo heller ikke nogen, som havde lovet.

I starten af februar skal jeg til kontrol igen-igen, men ved stadig ikke om jeg skal fortælle neurologen at jeg har fået udvidet venerne ...
 Spørgsmålstegn

Hilsen Bjarne
Logget

ms-diagnose i 2002. Liberated 13.1.2011 i Indien. F/U i Indien d. 11.9.11.
sheri
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 104

Vis profil
« Svar #16 Dato: 14 Januar 2011, 21:29:38 »

Hej Bjarne

Jeg synes du ikke kan forvente nogle forbedringer med det samme. Du må vente i hvert fald i nogle uger.
Var det forsnævring hos dig overhovedet?  Du kommer til at mærke forbedringer ved fysiske aktiviteter. 
Jeg er helt sikker på at du får det bedre efterhånden. Det kommer ikke bare lige pludseligt.

jeg synes vi må gerne fortælle om CCSVI og resultatet efter indgrebet ærligt med neurologerne.
Mange hilsner
Sheri

Logget

40 år, Diagnose 1996, attakvis ms. kan gå uden hjælp 300m. Blæreproblemer og træthed er min største problem med MS..Skal til Amed den 9. dec.
Bjarne Fonnesbech
Sr. Member

Vis profil
« Svar #17 Dato: 16 Januar 2011, 21:27:44 »

Hey Sheri m. fl.

Håber også på forbedringer efterhånden.

Er dog stadig lidt i tvivl om jeg skal fortælle min neurolog om det, men hælder efterhånden til det. For så kan jeg (også som mange af de andre liberated`ede) sige: Hvad sagde jeg Spørgsmålstegn Men også kun, hvis jeg mærker forbedringer - tror jeg ...  Spørgsmålstegn

"Varme" hilsner fra New Delhi  Cool
Bjarne
Logget

sheri
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 104

Vis profil
« Svar #18 Dato: 17 Januar 2011, 17:29:15 »

Hej Bjarne

Jeg var i sidste uge til kontrol hos urologen. Og har fortalt om min oplevelse og CCSVI.  Om  jeg fik det bedre med blæren også. Han sagde bare godt for dig men han har ikke nogle forklaringer og vi kan ses om et år Smiley.

I februar skal jeg til neurologen. Håber hun viser mere interesse Blink.
Hilsen
Sheri
Logget

40 år, Diagnose 1996, attakvis ms. kan gå uden hjælp 300m. Blæreproblemer og træthed er min største problem med MS..Skal til Amed den 9. dec.
Bjarne Fonnesbech
Sr. Member

Vis profil
« Svar #19 Dato: 21 Januar 2011, 14:46:31 »

Hej Sheri,

Dejligt at høre det går bedre med din blære.

Om et år skal du til neurologen igen, skriver du, så tror jeg da helt sikkert han er interesseret. Altså pga. der kan man da se forbedringerne hos dig ift. din sidste tilstand.

Og tror også at udviklingen taler for ccsvi, altså flere og flere neurologer bliver interesseret i den her behandling, uanset om det går imod deres lærebøger.

God week-end.

Kh Bjarne
Logget

nusert
Newbie
*

Beskeder: 4

Vis profil
« Svar #20 Dato: 31 Januar 2011, 01:09:40 »

Hvad f...... er det for noget p.. om at ikke ville fortælle noget, fordi "systemet ikke skal lukrere"
Hallo, det er dine med patienter der lukrerer.
Tænk på, at for hver gang systemet hører en beretning, positiv eller negativ, om CCSVI, rykker det sig en lille smule.
Og dermed hjælper du andre med MS.
Hjælp dine medmennesker, spred budskabet.
Tænk hvis der ingen patient beretninger fandtes, hvor skulle du så søge din viden.
Nej det må være en om'er.

Peder
Logget
Sider: 1 [2] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: