MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 01:46:59

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Polen, Ameds eller Euromedic
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Polen, Ameds eller Euromedic  (Læst 553 gange)
nusert
Newbie
*

Beskeder: 4

Vis profil
« Dato: 13 Januar 2011, 15:22:08 »

Hej.

Jeg har besluttet mig for at tage en tur til Polen.
Har faktisk en aftale med Euromedic.
Men så opdager jeg selvfølgelig at Ameds er meget billigere.
Er der nogen som har været på Ameds ?
Ved nogen hvorfor der er denne pris forskel ?
Info søges ASAP

Den uoplyste
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 834

Vis profil
« Svar #1 Dato: 13 Januar 2011, 16:35:02 »

Hej nusert  Smiley

Der er mange der har været på Ameds herinde (inklusiv mig). Det er et super sted.

Euromedics er formentlig dyrere fordi de har været igang i længere tid, og er de mest "berømte" indenfor CCSVI operationen.

Se her for en diskussion af Ameds: http://www.msforum.dk/index.php/topic,173.0.html

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Satori
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 78

Vis profil
« Svar #2 Dato: 13 Januar 2011, 18:09:52 »

Hej.
Min mand Tom, var på Ameds i december, jeg var med som pårørende, - meget tryg og kompetent behandling på alle planer. Kan kun anbefale det.
Vh Tonie
Logget

Gift med Tom, der fik diagnosen spms i 1987, ændret til attakvis i 2001, tilbage til spms i 2009. Tom blev behandlet for CCSVI d.8/12 2010 hos Ameds i Polen.
sheri
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 104

Vis profil
« Svar #3 Dato: 14 Januar 2011, 21:38:49 »

Hej

Jeg har også være i december. Kan også kun anbefale. Hvis du har valgt Polen, Amed er et godt sted. Jeg kender en som ar været hos dr. Kosteci og det var billigere. Men ved ikke hvad er prisen nu.
Held og lykke
Sheri
Logget

40 år, Diagnose 1996, attakvis ms. kan gå uden hjælp 300m. Blæreproblemer og træthed er min største problem med MS..Skal til Amed den 9. dec.
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: