MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 01:53:55

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Tina - liberated hos Ameds i Polen 4./1.-2011
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Tina - liberated hos Ameds i Polen 4./1.-2011  (Læst 526 gange)
Tina Friis
Newbie
*

Køn: Hun
Beskeder: 7

Vis profil
« Dato: 17 Januar 2011, 19:24:22 »

Jeg var i Polen, fik ballonudvidelser 70% i højre side, 40% i venstre. Desværre mærker jeg pt ikke rigtigt nogen forbedring, næsten det modsatte idet jeg er mere svimmel end før. MEN!!: jeg håber stadig, har hørt om flere tilfælde af "tilbagegang" før fremskridt.
Og på trods af manglende fremgang vil jeg bestemt ikke fraråde behandlingen - ville selv daffe afsted med det samme, hvis jeg ikke havde prøvet det. Ikke 2 reagerer ens og det var meget få smerter, der var ved det. Tror faktisk, det værste var lokalbedøvelsen, så det er i hvert fald ikke det, der skal holde nogen tilbage. Og som sagt: Håber stadig, en forbedring vil vise sig... ;.)
Logget

Attakvis, diagnosticeret 2008. Første attak dog i 1994 (kan vi se nu). Dobbeltsyn og svimmel, halvdøv, dropfod og div. fald er nu hverdagen. OG KONSTANT TRÆT!!! -kunne sove i døgndrift, hvis jeg ikke havde andet, jeg skulle. Men med 3 børn... Gæt selv! ;-)
Selvbedømt EDSS 6,5...
Ameds Polen 3.1.11
VernerS
Newbie
*

Beskeder: 2

Vis profil
« Svar #1 Dato: 27 Januar 2011, 15:11:59 »

Hej Tina,
Jeg var selv liberated hos Ameds 11 - 16 / 1, og føler som dig heller ikke den første umidelbare ændring. Dog føler jeg en ændtring i mindre Sklerosetræthed, og jeg håber også min balance forbedres.
Hvordan går det med dig, begynder du at mærke nogen forbedring?
m.v.h.
VernerS
Logget
Tina Friis
Newbie
*

Køn: Hun
Beskeder: 7

Vis profil
« Svar #2 Dato: 27 Januar 2011, 21:19:52 »

Hej Verner.
Nej, desværre føler jeg ikke rigtigt nogen ændring. Har dog fra en anden MS'er idag hørt, at jeg går bedre end før. Og det er da muligt, det er ikke noget, jeg selv føler som fremgang... Som jeg skrev før, tager jeg det ikke så alvorligt de første måneder - selvom det meget gerne måtte være pr. dag 1.
En irer var dernede samtidig med mig og blev opereret ca. 1 time før mig. Han fik stor fremgang umiddelbart efter hjemkomst og skiftede kørestolen ud med krykker. Desværre går det nu nedad bakke igen, men det passer udmærket med det, jeg ellers har hørt, nemlig tilbagegang i en kortere periode indenfor 3 uger - 1md. Håber stadig!!  Blink
Logget

Attakvis, diagnosticeret 2008. Første attak dog i 1994 (kan vi se nu). Dobbeltsyn og svimmel, halvdøv, dropfod og div. fald er nu hverdagen. OG KONSTANT TRÆT!!! -kunne sove i døgndrift, hvis jeg ikke havde andet, jeg skulle. Men med 3 børn... Gæt selv! ;-)
Selvbedømt EDSS 6,5...
Ameds Polen 3.1.11
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: