MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 02:00:57

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Peder Euromedic 26-01-11
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Peder Euromedic 26-01-11  (Læst 429 gange)
nusert
Newbie
*

Beskeder: 4

Vis profil
« Dato: 31 Januar 2011, 00:47:29 »

Hallo hallo.
Så var det min tur.
Jeg tog beslutningen for et par uger siden, og er netop hjemvendt fra Katowice.
Der var e'en lukket vene, i venstre side. Den blev klaret med en gange ballon.
Indgrebet tog 20 min, jeg var hunderæd, men det var sgu "walk in the park".
Allerede da jeg blev kørt ud fra stuen, kunne jeg mærke at "tågen" lettede i hovedet. KANON !!
Min koncentrations evne er også blevet bedre, og der er en lille bedring i min spasser fod.
Desuden har jeg ikke haft kramper i benene efter indgrebet.
Hvorfor skal det være nødvendigt at rejse til udlandet, for et 20 minuter indgreb. Det er f..... uforståeligt.
Ang. Euromedic :
Informations niveauet er bare for ringe. For ikke at sige ikke eksisterende. Og de er nok rigtig dygtige til polsk, men det er vist også deres eneste sprog.
Men jeg er happy, og liberated.

Go for it

Peder
Logget
helleho
Sr. Member

Køn: Hun
Beskeder: 256

Lærer nyt hver eneste dag

Vis profil
« Svar #1 Dato: 31 Januar 2011, 19:40:07 »

Hej Peder  Blink stort tillykke med det! ja.. du har ret, ufatteligt at man end ikke kan få en konrol scanning herhjemme  Rullende øjne
Logget

MSRR - egenvurderet EDSS 4,5
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: