MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 02:02:12

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Generelt
| | |-+  Chikane?
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Chikane?  (Læst 919 gange)
Louise
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 90

Vis profil
« Dato: 06 Februar 2011, 22:46:31 »

Hej!

Jeg blev liberated i Indien d. 15/1-11 og skulle egentlig til alm. kontrol hos neurologen på Aalborg sygehus d. 21/1.
De fandt så ud af på sygehuset, at jeg havde været i Indien (fra en anden, der var inde hos dem) og sygeplejersken ringede til mig og sagde, at jeg ikke måtte komme på Aalborg sygehus 14 efter jeg var kommer hjem. Jeg skulle gå til egen læge og blive podet. Kunne så ringe og få en ny tid, når jeg havde fået svar på min podning (forudsat, at den ikke viste bakterier af nogen slags).

Det gjorde jeg (lægen kiggede lidt underligt på mig og måtte ringe til sygehuset for at spørge, hvordan han skulle pode mig) og jeg havde ikke taget bakterier med hjem.
Det skal lige siges, at jeg var ved lægen fredag og mandag blev jeg ringet op af lægens sekretær, der var blevet ringet op af sygehuset, for de vidste ikke, hvad de skulle gøre ved, disse prøver...

Jeg ville så ringe ind og få en ny tid. Blev i telefonen mødt af en sur sekretær, der sandelig godt vidste, hvad min 'sag' drejede sig om og hun ville stille mig videre til sygeplejersken. Jeg måtte faktisk råbe 'hallo!! - jeg skal bare have en ny tid' til hende, men det kunne hun ikke sådan bare finde - det skulle gøres i samarbejde med sygeplejersken.
Hun fik mit cpr-nr, men jeg blev så irriteret på hende, at jeg lagde (smed) røret på.

Jeg har endnu ikke modtaget en ny indkaldelse og nu er det 1 1/2 uge siden. Jeg bliver både irriteret og lidt ked af det med sådan en behandling, for jeg synes det kommer tæt på chikane...

hilsen Louise
Logget

Diagnose (dengang attakvis) i 98, spms efter 08. Skal til Indien og se, hvad de kan!! :-)
aw
Full Member

Beskeder: 121

Vis profil
« Svar #1 Dato: 07 Februar 2011, 10:22:26 »

Hej Louise.
Sikke en dårlig behandling, Du har fået.
Det synes jeg ikke du skal finde dig i. De må da lige fortælle hvad det handler om.
Det lyder som de er bange på Ålborg Sygehus. Bange for hvad?
Kunne Du måske få din læge til at ringe til sygehuset og høre, hvad det går ud på?
Håber da at Du snart får en ny tid.

AW
Logget

Mit navn er Anne-Wiebke. Jeg har ikke MS, men det har min veninde. Jeg vil gerne vide alt der er værd at vide om sygdommen, så jeg kan være en god støtte. Dette her forum er bare bedst til det. Min veninde er i nov 2010 blevet ccsvi - opereret på CCSVI-Center i Frankfurt med et rigtig godt resultat.
Ann
Sr. Member

Beskeder: 326

;-)

Vis profil
« Svar #2 Dato: 07 Februar 2011, 15:05:20 »

Kunne måske være baseret på noget misforståelse..du ved jo ikke, hvad den anden person har fortalt :-).
De vil ikke have de resistente bakterier, som man kan få i Indien..er jeg sikker på.
Logget

Diagnostiseret i med RRMS i 2001..efter en 7 år lang kamp.
Får Tysabri siden '07..ingen attakker siden.
Bivirkninger af al medicin UNDTAGET Tysabri :-) CCSVI indgreb d. 15/3 2011 Ameds, polen..og får stadig Tysabri.

EDSS 6..gangdistance er steget fra 10 meter til 100 meter :-D
Nina Ansbjørn
Full Member

Beskeder: 217

Vis profil
« Svar #3 Dato: 07 Februar 2011, 22:32:35 »

Hvis det var mig ville jeg nok gribe knoglen igen, ringe og forlange en foklaring.

Der er sgu nok større sandsynlighed for at du fanger et eller andet på et dansk hospital som på et indisk.

Har bla. et familiemedlem, der er død efter en knæoperation på grund af blodgiftning, så det giver ikke én større tiltro til kompetence m.m. til det danske sygehusvæsen  Tunge

Håber du får en forklaring Blink

Kh Nina
Logget

CCSVI procedure 11/11-10 i Indien ~ follow up rejse i august 2011 ~ dokumenteret mindre formindskelse af plakpletter og er fuldstændig symptomfri Smiley
sheri
Full Member

Beskeder: 104

Vis profil
« Svar #4 Dato: 08 Februar 2011, 20:43:06 »

Hej Louise

Det er helt utroligt. Jeg synes du skal skrive en skriftlig klage over den neurologisk afdeling.
De skulle ikke behandle dig sådan, efter du har betalt selv for afgifter og har bestemt trods neurologernes skeptiske meninger,
 gøre noget for dig selv.

Jeg skal selv til undersøgelse på fredag hos neurologerne.

Er spændt på hvordan de vil reagere. Har være kun i Polen Blink

Det er ingen fare at være behandlet i Indien. Det er bare noget vrøvl....

Ps: Jeg fik selv  blodforgiftning efter en lille indgreb i Danmark sidste år!

Kh Sheri
Logget

40 år, Diagnose 1996, attakvis ms. kan gå uden hjælp 300m. Blæreproblemer og træthed er min største problem med MS..Skal til Amed den 9. dec.
Anders
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 670

Vis profil
« Svar #5 Dato: 25 Februar 2011, 23:39:28 »

det handler om bakterier.. eller faktisk mere om antiresistente bakterier.. har også selv været turen igenmen.. blev dog ikke sendt hjem men sat i isolator.. når man har været på hospitalet i udlandet inden for 14 dage så skal man podes så de kan tjekke at man ikke har antiresistente bakterier.. det er faktisk ret godt at de gør det.. men deres information til dig har vist ikke helt været efter bogen... og det er ikke lige det man som ms'er har brug for.. men det er det som det handler om... antiresistente bakterier
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Ann
Sr. Member

Beskeder: 326

;-)

Vis profil
« Svar #6 Dato: 28 Februar 2011, 14:14:41 »

det handler om bakterier.. eller faktisk mere om antiresistente bakterier.

Undskyld Anders..men det er noget vrøvl Smiley
Det hedder resistente bakterier..hvis det er anti, er det jo ikke resistent  Blink
Logget

Diagnostiseret i med RRMS i 2001..efter en 7 år lang kamp.
Får Tysabri siden '07..ingen attakker siden.
Bivirkninger af al medicin UNDTAGET Tysabri :-) CCSVI indgreb d. 15/3 2011 Ameds, polen..og får stadig Tysabri.

EDSS 6..gangdistance er steget fra 10 meter til 100 meter :-D
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: