MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 02:30:36

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Spørgsmål og svar
| | |-+  Fibromyalgi ? og Efterfølgende diagnose på sclerose.
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Fibromyalgi ? og Efterfølgende diagnose på sclerose.  (Læst 2314 gange)
maraje
Jr. Member
**

Beskeder: 26

Vis profil
« Dato: 04 Marts 2011, 11:01:46 »

Hej  Smiley

Jeg søger nogle patienter som ,før diagnose på sclerose,har fået diagnose på fibromyalgi eller anden diagnose i samme "boldgade".?
Mulig nogen som kender nogle ?

God dag til jer.

Marianne

Logget
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 834

Vis profil
« Svar #1 Dato: 05 Marts 2011, 00:09:37 »

Hej Marianne

Vi har en bruger herinde - stenbukken, som har diagnosen Fibromyalgi. Han havde mange MS-lignende symptomer, og valgte at blive scannet hos dr Vogel. Jeg ved at han der fik en meget nedslående besked om at hans halsvener var så forsnævrede at det var utroligt at han levede! Dr Vogl turde ikke operere ham, idet han ikke mente han ville overleve!

Stenbukken tog derefter til Indien, og blev her opereret. Han har det efterfølgende rigtigt godt - se her: http://www.ccsvi-indien.dk/index.php/topic,52.msg98.html#msg98 (hans historie har tidligere ligget her på MSForum, men er blevet flyttet til CCSVI-Indien.dk).

Du kan følge alt hvad Stenbukken har skrevet på MSForum her: http://www.msforum.dk/index.php?action=profile;u=305;sa=showPosts

Christian
« Sidste ændring: 05 Marts 2011, 21:43:05 af hag » Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
maraje
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #2 Dato: 05 Marts 2011, 21:09:06 »

Tusind tak Chr

Måske jeg kan få en kontakt ,vil prøve  Smiley

Ved du om han havde været i mrskanner og fået et tjek af spinalvæsken ??

Chokeret Marianne
Logget
maraje
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #3 Dato: 06 Marts 2011, 00:13:21 »

Hej stenbuk.....

Jeg vil utrolig gerne i kontakt med dig,hvis du læser dette ,vil du så kontakte mig på min mail

maraje68@gmail.com

Smiley Marianne
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #4 Dato: 06 Marts 2011, 18:43:37 »

Hej Marianne

Jeg ved ikke rigtigt anden end Stenbukken har skrevet - men prøv at sende ham en personlig besked - så får han en mail fra dig.

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
maraje
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #5 Dato: 06 Marts 2011, 20:52:42 »

Endnu engang tak.

Det er et super system i har herinde.

Marianne
Logget
Jesob
Full Member

Beskeder: 190

Jessie og Jacob

Vis profil
« Svar #6 Dato: 06 April 2011, 10:51:16 »

Hejsa:)
Jeg fik diagnosticeret fibromyalgi i 2004. Dette efter flere år med mange forskellige symptomer og talrige besøg hos lægen... I foråret 2010 havde jeg et mærkeligt tilfælde af følelsesløshed i mit ene ben, men slog det hen med, at det nok "bare" var fibromyalgien. Men i november fik jeg styrringsbesvær af mit ben og begyndte at tabe tingene ud af hænderne samt havde fejlslag på tastaturet - hvilket jeg normalvis aldrig har! Blev sendt til neurolog i november, hvorefter jeg fik diagnosen sclerose i januar 2011. Neurologen mener at det har været sclerose fra starten! Så jeg har nok haft fibromyalgi og sclerose de sidste 10-15 år...
Efter en nedtur begyndte jeg, at undersøge CCSVI på nettet og om små 2 uger tager jeg til Indien for at blive opereret! Glæder mig helt vildt til at se, hvor meget det kan hjælpe mig. Det er enormt spændende og det føles rigtigt, når jeg gør noget for mig selv på denne måde!
Logget

Jessie: MS diagnose jan. 11, har nok haft MS i mange år... og Fibromyalgi.
Liberatet på Medanta i Delhi, Indien d. 20.4.11
Tungmetalforgiftning, EDTA og Demoval behandling.
Jacob: Jessie´s mand, rask.
bitte Mormor
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 187

Vis profil WWW
« Svar #7 Dato: 06 April 2011, 13:16:35 »

Yes, det er bare så dejligt, at du melder ud.
Glæder mig rigtig meget til at høre nyt
Logget

61 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011
Lad os finde 'det stakkels bæst', og lodse det ud.
maraje
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #8 Dato: 06 April 2011, 19:31:20 »

Kære jesob.

hvor vil jeg utrolig gerne snakke med dig ??
Vil du skrive til min email ?  maraje68@gmail.com

mvh Marianne
Logget
Jesob
Full Member

Beskeder: 190

Jessie og Jacob

Vis profil
« Svar #9 Dato: 12 April 2011, 10:27:34 »

Hej Marianne!
Tusinde tak for vores snak i dag Smiley Det var rigtig hyggeligt. Helt surrealistisk at vi begge har stort set den samme historie med fibromyalgi, efterfølgende sclerose og nu begge skal afsted til undersøgelse den 18/4 med efterfølgende operation!! Vildt Grin  Grin
Vi snakkes ved når vi kommer hjem!
Jessie
Logget

Jessie: MS diagnose jan. 11, har nok haft MS i mange år... og Fibromyalgi.
Liberatet på Medanta i Delhi, Indien d. 20.4.11
Tungmetalforgiftning, EDTA og Demoval behandling.
Jacob: Jessie´s mand, rask.
hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #10 Dato: 12 April 2011, 19:16:01 »

Hej fybromyalgikere (hedder det det?) - det er utroligt spændende at I begge skal behandles - jeg ser frem til at høre fra jer efterfølgende  Smiley

Christian
Logget

maraje
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #11 Dato: 14 April 2011, 15:31:15 »

Hej Jessie Grin og Christian Rullende øjne

Jeg takker også.
 og ja for søren det er super godt  at snakke med lidelsfæller,helt specielt når forløbet er så ens  Blink.det bliver også spændene at vi følges på dato,omkring ccsvi. glæder mig til at høre og fortælle.

Christian,nej det kalder man "dem "ikke Grin Grin Grin Humørgrin.

Vi ses herinde.

Hilsner og tanker fra Marianne
Logget
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: