MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 02:48:13

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Første skridt mod CCSVI
« forrige næste »
Sider: 1 2 [3] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Første skridt mod CCSVI  (Læst 3071 gange)
TinaB
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 26

Vis profil
« Svar #30 Dato: 25 Juni 2011, 16:04:57 »

Hej Lars

Endnu engang stort tilllykke til dig med resultatet  Grin
Hvor var det godt du tog afsted  Smiley

Kh

Tina
Logget
lars m
Jr. Member
**

Køn: Han
Beskeder: 20

Vis profil
« Svar #31 Dato: 25 Juni 2011, 20:45:03 »

Hej
Tak skal i have.
Til Anette: Jeg var nok en større pivskid end dig, men hvis proceduren er den samme hos Dr. Vogl som der hvor jeg har været har du ikke noget at frygte. Men du er velkommen til at sende mig en besked med dit telefonnr. så vil jeg gerne ringe dig op. Det var guld værd for mig at tale med TinaB, som selv havde været det igennem.
Jeg synes stadig jeg mærker forbedringer - kan komme højere op på hælene, og kan holde på en kuglepen og kan skrive med den. Her i weekenden er vi ombord på vores båd. Det er nemt at gå rundt på den, og jeg springer bare i land uden at holde fast i det ekstra gelænder som jeg ellers har lavet. Ja det er bare fantastisk hvad en rigtig læge kan lave på 3 timer. Så jeg er stadig meget glad for at have genmenført det.

Mange hilsener

Lars M
Logget

ms-diagnose 1993
"Liberated" 16.6.2011 CCSVI-Center Frankfurt http://www.ccsvi-center.com/
EDSS 1.5-2.5 efter liberation 0.0
lars m
Jr. Member
**

Køn: Han
Beskeder: 20

Vis profil
« Svar #32 Dato: 18 September 2011, 18:54:43 »

Hej
Ja så er det allerede 3 måneder siden jeg blev liberated i Frankfurt. De forbedringer der kom straks efter behandlingen de holder endnu, og både balance og højre hånd er efterfølgende blevet en tand bedre. Jeg er begyndt til både styrketræning og gymnastik hos vores lokal fysioterapeut, og det håber jeg kan gøre det endnu bedre. For en lille måned siden var jeg til kontrol hos neurologen Holbæk. Han siger rent ud at han ikke tror på det, men alligevel blev jeg sat ned på EDSS skalaen fra før at have ligget på mellem 1,5-2,5 og nu her bagefter kan jeg ikke komme højere end 0,0.  Han registrerede bare at jeg var blevet opereret, og så var han ellers stort set ikke interesseret i at høre mere om det. Da jeg spurgte om ikke han mente det var logisk at det gav problemer hvis der kom mere blod til hjernen end der kom derfra igen, sagde han bare at det kunne skyldes mange andre sygdomme, og at der ikke var noget bevis for noget, så jeg opgav at diskutere det mere med ham. Jeg ved jo heldigvis selv at det har hjulpet. Min sygeplejerske derimod synes det var meget spændende at høre om, da det var deres første (så vidt de ved) patient, og hun glæder sig til at se hvordan det går om tre måneder når jeg skal derop igen.  Jeg har valgt at stoppe med Avonex'en ihvertfald et ½ år, så må jeg se hvordan det går.

Venlig hilsen

Lars M
Logget

ms-diagnose 1993
"Liberated" 16.6.2011 CCSVI-Center Frankfurt http://www.ccsvi-center.com/
EDSS 1.5-2.5 efter liberation 0.0
bitte Mormor
Full Member

Beskeder: 187

Vis profil WWW
« Svar #33 Dato: 18 September 2011, 22:33:27 »

Stort, at du holdt fast i tanken, at du selv vidste, at det havde hjulpet. Så kan neurologen få lov til at blive i sin ego-bevidshed.
Bland dig ikke med folk, der ikke tør samarbejde og være glad på dine vegne.
Hilsen Birte, nyopereret i Indien for præcis 1 måned siden.
« Sidste ændring: 18 September 2011, 22:35:01 af bitte Mormor » Logget

61 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011
Lad os finde 'det stakkels bæst', og lodse det ud.
TinaB
Jr. Member
**

Beskeder: 26

Vis profil
« Svar #34 Dato: 28 September 2011, 15:06:44 »

Hej Lars

Hvor er det godt at  høre, at du stadig har det godt  Smiley Du har gang i flere "nye" ting. Jeg håber, at det vil give dig flere/og fastholde forbedringer.
Det er utroligt at neurologen bare vender ryggen til når han hører om dine forbedringer  Tvær.
Altså, hør nu, se nu  Tvær
Du er også holdt med medicin ................ det kunne jeg også godt tænke mig, men ved alligevel ikke helt om jeg tør  Smiley

Ja, det kunne jo være lidt sjovt hvis sejl-turen gik forbi Grenaa næste år   Smiley

Mvh
Tina
Logget
Sider: 1 2 [3] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: