MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 13:46:10

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.782 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Diæt, motion, kosttilskud mv.
| | |-+  Trænings-, cirkulations- og balancemaskiner til overkommelige priser
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Trænings-, cirkulations- og balancemaskiner til overkommelige priser  (Læst 1188 gange)
Lis
Gæst
« Dato: 10 Maj 2011, 09:39:22 »

Living in Time

Jeg har købt 2 træningsmaskiner fra firmaet "Living in Time", Danmark.

Begge maskiner er helt unikke, specielt for mig, der ikke får motion nok, fordi jeg sidder mange timer ved computeren hver dag.

Den ene maskine er en vibrationsmaskine, som også klarer balanceproblemer fordi den samtidig vipper.
Den hedder - Reviber Plus Vibrationstræner, og fås både med og uden stand i forskellige versioner med og uden vippefunktion.

Den anden jeg har købt, hedder Reviber Bodywave Chi, og hjælper mig med lave lændesmerter, ømme ben og får energien til at pulsere rundt i kroppen.
Specielt efter at have siddet bag rattet i min bil over lange strækninger, så er det en lise for både krop og sjæl at lægge sig tilrette i maskinen og få musklerne løsnet op igen.

Gå ind her og kig selv:

www.livingintime.dk

Find Reviber Plus i højre side på siden, og klik på "læs mere".

Her kan du se videoer med de forskellige maskiner i brug.

En anden god maskine er Cirkulations Booster v3 - den sætter fut i blodomløbet og træner lægmuskulaturen, hvis du er stillesiddende eller ikke bevæger dig ret meget.

Brugsanvisninger er på dansk og meget udførligt beskrevet.

Bestilling, betaling og forsendelse er helt uproblematisk, maskinerne kom efter 2 dage.

Priserne er meget overkommelige, og ved telefonisk henvendelse til firmaet får du en personlig og vedkommende behandling.

De bedste hilsner

Lis
« Sidste ændring: 11 Maj 2011, 16:30:19 af Lis » Logget
Betty
Full Member

Beskeder: 141

Vis profil
« Svar #1 Dato: 10 Maj 2011, 11:08:47 »

Hej Lis

Dejligt at høre, har selv kigget på den og har overvejet om den måske var så god som de lover. Tror sku jeg prøver den :-)

mange hilsner Betty
Logget

SPMS. diagnose i 2004. Liberated hos Euromedic Poland (Dr. Simka) 12. maj 2010
PiaB
Full Member

Beskeder: 128

Vis profil
« Svar #2 Dato: 10 Maj 2011, 21:41:23 »

Hej Lis.

Det lyder spændende. Du opdaterer os vel?

K.h Pia
Logget

Attackvis MS siden 2005 - Blære, balance, føleforstyrelser i benene og gangdistanceproblemer, Mulig EDSS på 4,5. Tysabri i 2 år uden attacker -Ameds den 29/10
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.566

Vis profil
« Svar #3 Dato: 31 August 2011, 13:46:07 »

Jeg har lige i dette øjeblik bestil en Cirkulation Booster.

http://www.livingintime.dk/cirkulations_booster.php

Jeg har slet ikke råd, og det er fan.....  mange penge, men det er mit helbred, det gælder. Så jeg må grave i haven efter pengene et sted, jeg skal nok finde dem.  Blink

Nu glæder jeg mig til at gøre noget ved kredsløbet. Jeg har nu i 4-5 uger fået fysioterapi, og ganske ganske langsomt kan jeg mærke at mine ben og min ryg bliver en smule stærkere. Nu vil jeg så prøve at skubbe lidt ekstra på. Det kan vel ikke skade. Måske kan det også normalisere temperaturen i mit altid kolde højre underben.

Jeg skal gerne opdatere om nogle uger hvordan det går, hvis nogen er interesseret. Nu skal jeg lige modtage den først.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
danfin
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 305

Vis profil
« Svar #4 Dato: 01 September 2011, 17:14:04 »

Ja, Lisa, jeg er interesseret i din erfaringer! Er selv tæt på at købe Reviber Plus Vibrationstræner. Hvis man er lidt ustabil i balancen skal man vel ha versionen med stand?

Bernt
Logget

MS siden 1991; SPMS siden ca. 2007. Aldrig taget neurologordineret medicin. EDSS ca. 4
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Vis profil
« Svar #5 Dato: 01 September 2011, 18:53:21 »

Bernt, reviber og booster er ikke samme maskine. Det er boosteren jeg har bestilt.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
helleho
Sr. Member

Beskeder: 256

Lærer nyt hver eneste dag

Vis profil
« Svar #6 Dato: 02 September 2011, 19:37:03 »

Spændende - jeg vil gerne høre om effekten efter 14 dage Smiley - om du kan mærke en forskel. vh Helle
Logget

MSRR - egenvurderet EDSS 4,5
PiaB
Full Member

Beskeder: 128

Vis profil
« Svar #7 Dato: 03 September 2011, 22:30:16 »

Hej Bernt.

Jeg har også lidt med balancen men har reviber plus, den er altså nem nok at stå på. Jeg har stillet den op af en væg og så har jeg en stol foran for en sikkerheds skyld. Ham fyssen jeg købte den af, sagde at man altså fik en bedre maskine ved den her end som den med håndtag på.

Det er vigtigt kun at stå på den 3 min hver anden dag til at starte med. Min mand og jeg overdrev og tog 2 x 10 min om dagen til at starte med og fik meget ondt i knæene.

Held og lykke med den

K.h Pia
Logget

Attackvis MS siden 2005 - Blære, balance, føleforstyrelser i benene og gangdistanceproblemer, Mulig EDSS på 4,5. Tysabri i 2 år uden attacker -Ameds den 29/10
danfin
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 305

Vis profil
« Svar #8 Dato: 03 September 2011, 22:55:02 »

Tak for reaktionerne, Pia, Lisa m.fl.!

Bernt
Logget

MS siden 1991; SPMS siden ca. 2007. Aldrig taget neurologordineret medicin. EDSS ca. 4
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Vis profil
« Svar #9 Dato: 04 September 2011, 15:33:58 »

Hmmmmm....

I dag har jeg så for første gang prøvet min nye booster. Det var en lidt blandet fornøjelse.

Jeg læste den korte brugsanvisning, og gik i gang med at samle de få dele, det er faktisk kun ledningen, der skal sættes i. Jeg satte mig tilrette i lænestolen, og tændte dyret. Jeg er blevet advaret om, at jeg ikke skulle gå højere en styrke 1. Der er en skala på 100.

Så jeg startede på 1. Nix.....

Jeg gik til 2. Nix.......

3 - 4 - 5 - 6 - 7 - nix......

Ikke før jeg kom op på 20, kunne jeg mærke en ganske ganske svag summen/snurren i benene/fødderne, men det var så svagt, at jeg ikke var sikker på, om det var noget jeg bildte mig ind. Jeg var faktisk ved at være overbevist om, at maskinen ikke duede.

Jeg gik op til 25, og nu var der en tydelig summen/snurren i læggene og fødderne. Jeg kunne mærke at lægmusklerne trak sig lidt sammen i de impulser, maskinen sendte. Det var ikke på nogen måde ubehageligt, blot en snurren med impulser. Jeg programmerede den til at køre i 20 minutter.

Mine fødder var helt rene  Humørgrin og jeg havde smurt lidt creme under fodsålerne, så der var en bedre ledningsevne.

Nu en god time efter, er der ikke noget usædvanligt at mærke i mine ben, de er som de plejer. Jeg tager nok en tur mere i aften, og så ikke mere i dag. Man skal jo ikke overdrive !!! Blink

Der sker et eller andet ved behandlingen, det kan jeg mærke, men om det er godt eller skidt vil tiden vise. Jeg har altid været en hård nitte, og at jeg skulle så højt op i strøm, må vel bevise at det er rigtigt. Jeg stikker ikke op for bollemælk!
Logget

Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: