MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 13:52:23

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.782 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Medicin
| | |-+  Histamin plaster.
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Histamin plaster.  (Læst 863 gange)
mille
Newbie
*

Beskeder: 14

Vis profil
« Dato: 21 Maj 2011, 19:55:25 »

Hej.

Jeg så en tv udsendelse i går om en amrikansk sygeplejerske der fik MS. Hun fandt ud af at hvis hun gav sig selv indsprøjtninger med histamin forsvand hendes symptomer.

Hun har ud fra egen erfaringer udviklet et plaster hvor der er noget creme med histamin. Det skulle havde hjulpet mange med MS.
Nu er der jo altid solskinds historier ude i den store verden og det lyder næsten for godt Chokeret)

Men tænkte at det kunne være spændene hvis der en nogle herinde der har hørt eller prøvet det.

Hendes firma hedder Procarin.
Der er hjemmesider som hedder www.mymultiplesclerosis.co.uk/prokarin.html
 Hilsen mille
Logget
bitte Mormor
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 187

Vis profil WWW
« Svar #1 Dato: 22 Maj 2011, 10:48:43 »

Hej Mille
Interessant henvisning til endnu en mulighed for hjælp.
Jeg prøver lige at sammenfatte mit syn p.t. på alle disse gode tiltag på at afhjælpe symptomerne ved vores sygdom, håber I kan følge min tanke:

Hvis jeg ligger og ikke kan sove, er min tanke: Hvor mange gange skal jeg vende og dreje mig inden jeg falder i søvn.

Jeg kan prøve: (altså for min 'lidelse')
Histaminplaster, LDN, Kolloid sølv, Bicarbonate/sodium, Hydrogenperoxid/ brintoverilte, Amalgan-sanering, Pennicillin, Tetracyklin, Avonex, Rebif, Beta-interferon, Kemo, Tysabri, C- vitamin-infusion, EDTA, m.fl.

Dette vil formentlig 'udtrætte' min SYGDOM, i håb om at den til sidst 'dør'.

I hele dette forløb kommer CCSVI-operation, som en kæmpe væsentlig faktor for at lette kroppens selvhelbredende effect.

Samtidig styrker jeg krop og hjerne med alt 'godt' jeg hidtil har lært, så sygdommen har svært ved at vende tilbage.
Jeg bliver også nødt til at arbejde hårdt på mange fronter, for at få samtlige 'skavanker' efter min sygdomsperiode, blødt op.

Jeg personlig 'udtrætter og styrker' p.t. med Urtepencil, Wild yam (yamsrod), C-vitamin og Flavonoid-tilskud sideløbende med styrke/balancetræning.
Samtidig med at jeg husker at være sprudlende glad, som så mange herinde på forum, á lá super indlæg fra Jessie, fordi jeg er på vej mod at blive den person jeg startede mit liv med at være.

Hilsen Birte
« Sidste ændring: 23 Maj 2011, 17:22:43 af bitte Mormor » Logget

61 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011
Lad os finde 'det stakkels bæst', og lodse det ud.
mille
Newbie
*

Beskeder: 14

Vis profil
« Svar #2 Dato: 22 Maj 2011, 12:08:55 »

Hej bitte Mormor.
Kan godt se at dette plaster atter er et tilbud oven på ALLE de andre pille olier og naturmedicin som lover bedring for MS.
Men har en bror der har MS og han har desværre ikke kræfter til at tage turen for at blive CCSVI.
Så det er bare sådan at alt jeg søger efter alt der kan lindre lidt og måske var plastret en mulighed.
Hos lægerne er der jo ikke megen hjælp at hente.
Hilsen mille
Logget
helleho
Sr. Member

Beskeder: 256

Lærer nyt hver eneste dag

Vis profil
« Svar #3 Dato: 22 Maj 2011, 12:50:50 »

Hej Mille!
Ja, og jo flere områder der sættes ind på, des større sandsynlighed er der for, at det hjælper  Blink .. tror også det er det bitte mormor prøver at sige, samt at det er en kamp for at holde sygdommen i ave.
M.h.t. din bror har zoneterapi hjulpet mig meget, og jeg ved nu også flere andre med MS, men det kræver en god af slagsen, og så er kosten afgørende, ingen rygning og alkohol o.m.m., men det er der en hel tråd om herinde  Smiley
Dejligt med hjælp fra sin søster!  Humørgrin vh. Helle
Logget

MSRR - egenvurderet EDSS 4,5
bitte Mormor
Full Member

Vis profil WWW
« Svar #4 Dato: 22 Maj 2011, 13:54:29 »

Hej igen Mille.
Tak fordi du satte et link ind til denne gode idé med histamin, det var nyt for mig.
Jeg formulerede indlægget, så jeg selv blev lidt mere klar over, hvordan jeg synes det hænger sammen.
Præcis som Helle skriver, så er det bare at komme igang med at få bestilt Histaminplaster hjem over nettet, så din bror kan få det bedre.
Og igen til Helle, godt du nævner flere ting, vi skal huske at være opmærksomme på. Det kan ikke siges for meget.
Birte
Logget

61 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011
bitte Mormor
Full Member

Vis profil WWW
« Svar #5 Dato: 22 Maj 2011, 14:44:16 »

Hej Alle
Lidt spøjst.....
Jeg var lige ude på min trehjulede midt i mylderet her på Østerbro  i dag med Copenhagen Marathon med ca. 12.000 deltagerere.
Kun den ene kørebaneside var 'ledig', og politiorkester, dansk og et fra Sverige tordnede ud i Æteren med March. Blev dog blødt lidt op længere fremme med sidste nye DJ- musik . Smittende at se, at de 'raske' også kæmper.
Birte
« Sidste ændring: 22 Maj 2011, 15:15:43 af bitte Mormor » Logget

Anders
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 670

Vis profil
« Svar #6 Dato: 13 Juni 2011, 15:31:19 »

histamin plasteret er en lidt særlig ting og dem/os med allergi skal lige passe lidt på med det... histamin er det som gør at vi nyser og klør osv.. det er derfor allergi piller hedder anti histamin.. fisken makrel udvikler pæn meget af histamin hvis den "efter at være fanget" ligger i solen .. den laver faktisk så meget at den kan blive ret giftig... jeg kikkede selv på histamin plaster ca på samme tid som mine orme æg for nogle år siden men kom lidt fra det igen da jeg kikkede på hvad histamin gjorde i kroppen...iden er lidt den samme som orme æg (så hvidt jeg husker)at ens immunforsvar nr 1(som også er det som går amok) bliver sat i dvale og immunforsvar nr 2 (som IKKE er gået amok) træder til..  så jer der vælger at prøve det skal self. gøre det men med åbne øjne
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: