MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 14:18:26

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.782 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Spørgsmål og svar
| | |-+  Første symptomer???
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Første symptomer???  (Læst 540 gange)
helleho
Sr. Member

Køn: Hun
Beskeder: 256

Lærer nyt hver eneste dag

Vis profil
« Dato: 28 Juni 2011, 11:35:59 »

Hej allesammen!

Min datter på 23 år har en masse problemer med højre hofte i form af smerter. Når hun har løbet, er det helt galt. Når hun har siddet stille og skal i gang er den gal, hun vågner om natten og det gør ondt. Det er rigtig træls. Hun er undersøgt for gigt, det har hun ikke. De aner ikke, hvad det er.

Da hun træner rigtig meget og ellers er i topform, mener jeg, at det er noget muskulært.. måske endda overtræning.... men jeg er jo ikke læge... hun har ingen andre symptomer på noget som helst, ingen hovedpine, ingen træthed, ingen balance problemer, ingen føleforstyrrelser osv.

Hendes læge sender hende nu til neurolog for udredning for MS  Spørgsmålstegn ... men jeg synes bare, hendes symptomer er så langt fra mine...

Hvis nogen af Jer mærkede eller har mærket Jeres MS med smerter - i stil med ovenstående - eller har hørt om nogen der har, vil jeg meget gerne høre fra Jer...  Smiley

På forhånd mange tak for hjælpen  Smiley

Hilsen fra Helle
Logget

MSRR - egenvurderet EDSS 4,5
Jesob
Full Member

Beskeder: 190

Jessie og Jacob

Vis profil
« Svar #1 Dato: 28 Juni 2011, 13:39:32 »

Hej Helle  Smiley
Lyder træls med din "lille" pige Blink Har selv haft problemer med smerter i lænd, baller og ud i mit højre ben i mange år. Blev også undersøgt for gigt og fik så diagnosen fibromyalgi i 2005... Smerterne har været de samme alle årene. Fik af vide det var mine ballemuskler (periformis) der lukkede for nerverne til benet og derved smerterne... Det var først da jeg blandt mange ting begyndte at halte og tabte ting ud af hænderne i november 2010, at jeg blev sendt til neurologisk undersøgelse og fik diagnosen sclerose Tvær Efter at jeg har været i Indien og blevet MRI-skannet, kan jeg se, at der også er en mindre prolaps i lænderegionen Tvær
Håber virkelig ikke at din datter også skal rammes...  støt
Bedste hilsner
Jessie
Logget

Jessie: MS diagnose jan. 11, har nok haft MS i mange år... og Fibromyalgi.
Liberatet på Medanta i Delhi, Indien d. 20.4.11
Tungmetalforgiftning, EDTA og Demoval behandling.
Jacob: Jessie´s mand, rask.
prikkende
Newbie
*

Beskeder: 8

Vis profil
« Svar #2 Dato: 28 Juni 2011, 14:57:06 »

Hej Helle

Kan godt nikke genkendende til nogle af de symptomer du beskriver i indlægget. Min historie med sklerose startede også med ondt i lænden/ryggen. Faktisk blev jeg i første omgang henvist til Rygcenter Middelfart, men de kunne ikke se, at jeg fejlede noget og derfra går historien videre til neurologerne. Dengang trænede jeg også rigtig meget løb. Måske hun skulle prøve at holde kroppen lidt i ro og se om, der kommer en bedring i form af hvile.
Håber det bedste for jer.

Vh Simon
Logget
helleho
Sr. Member

Køn: Hun
Beskeder: 256

Lærer nyt hver eneste dag

Vis profil
« Svar #3 Dato: 28 Juni 2011, 19:56:45 »

Uha nej, det håber jeg virkelig heller ikke Jessie Sørgelig ... ønsker af hele mit hjerte, at hun ikke skal kæmpe med det...
Ja, Simon, det vil jeg foreslå hende, og så må vi se, hvad neurologen siger - håber de har henvist hende til en ordentlig af slagsen.
... og tak for Jeres svar...
Logget

MSRR - egenvurderet EDSS 4,5
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: