MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 14:30:35

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.782 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Generelt
| | |-+  Lukket forum
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Lukket forum  (Læst 755 gange)
Per West
Gæst
« Dato: 14 Februar 2010, 16:14:29 »

Jeg har vist før været inde på emnet, og jeg foreslår igen, at der oprettes en lukket forum, hvor der kan strategiplanlægges uden at de ikke aktive herværende profiler, har adgang til at følge med.

Hvordan forumkriterie og adgangskontrol kan foregå, har jeg ikke overblikket over, men rent strategisk tror jeg det vil være en fordel, hvis der skal løftes i flok.
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 834

Vis profil
« Svar #1 Dato: 14 Februar 2010, 18:47:41 »

Hej - jeg kan sagtens lave en lukket del af msforum - det er en smal sag.

Jeg kan godt se, at det kan være smart - jeg ved ikke om I er klar over det, men en af vores mest ivrige gæster er et lille firma der hedder google.com. De støvsuger msforum.dk ca hver time (det er derfor her er så rent  Blink ) - dvs alt hvad vi skriver herinde kan også findes på google. Det er smart - for så kan alle søge på det - men selvfølgelig mindre smart hvis vi skal koordinere fremtidige "Attacks" på TV-stationer, læger og lignende (nu er det deres tur til at få attacks!).

Det jeg er lidt nervøs ved er, at vi kommer til at diskutere vigtige ting derinde, som vi faktisk burde gøre offentligt tilgængeligt - men så kan jeg jo bare flytte det.

Jeg ser på at oprette en lukket sektion - som man kan komme ind i ved at anmode mig (hag) om det. Jeg skal nok putte "Tordenskjolds soldater" derind med det samme ;-)

christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Per West
Gæst
« Svar #2 Dato: 14 Februar 2010, 18:59:56 »

Er det så ikke jer rastaer sier: Give me five?  Grin
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 834

Vis profil
« Svar #3 Dato: 14 Februar 2010, 19:06:18 »

Hey maan - les doit!
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Anders
Hero Member

Beskeder: 670

Vis profil
« Svar #4 Dato: 14 Februar 2010, 22:04:59 »

jeg er ked af at sige det men jeg syntes at der spreder sig en meget dårlig energi i det ay lave et lukket forum... hvad er det er  er så hemmeligt at andre ikke må vide det.. hag du har jo vores mail så hvis der er noget personligt kan vi jo bare skrive på mail... jeg må sige at det virker som en skidt ide... hvorfor ikke dele alt vi kan... hvorfor gøre som de læger vi ikke kan snakke med og bare holde kortene helt ind til kroppen... det erjo netop der skal være det gode eks... det kan ikke passe at det er så nemt at blive negativ... lidt skidt drenge og piger....
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #5 Dato: 14 Februar 2010, 22:06:58 »

husk nu at det handler om mennesker...
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Louise
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 90

Vis profil
« Svar #6 Dato: 14 Februar 2010, 22:35:05 »

Anders - synes du har helt ret :-)
Logget

Diagnose (dengang attakvis) i 98, spms efter 08. Skal til Indien og se, hvad de kan!! :-)
christian
Sr. Member

Beskeder: 327

Vis profil
« Svar #7 Dato: 14 Februar 2010, 23:32:12 »

Anders og andre - der har ikke været tale om at msforum skulle være lukket - det vi har snakket om er at lave en lille del lukket.

Hvor lukket den skal være ved jeg ikke - fx kan vi lave det sådan at kun brugere herfra kan se hvad der står. Så kan vi snakke lidt off-the-record med hinanden. Hvad siger I ?

Skal vi stemme om det?

christian
Logget

Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #8 Dato: 15 Februar 2010, 00:14:57 »

jamen jeg kan slet ikke se hvad der skulle være off the record... åbenhed giver et mere reel indtryk af hvad vi gør og hvem vi er... der er jo intet hemmeligt i hvad vi laver....
Logget

christian
Sr. Member

Beskeder: 327

Vis profil
« Svar #9 Dato: 15 Februar 2010, 11:51:01 »

Ok - jeg kan fornemme, at vi ikke skal lave en lukket sektion, som kun I brugere kan se.

Men hvad så - nu har jeg fx en ting jeg gerne vil fortælle om, men som jeg gerne vil holde lidt indtil kroppen for at sikre mig at den ikke falder til jorden.... Skal jeg bare holde det for mig selv så?

christian
Logget

Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.566

Vis profil
« Svar #10 Dato: 15 Februar 2010, 11:54:48 »

Øøøøhhmmm ved ikke. Kan det lade sig gøre at sende PM'er til en gruppe? Eller til udvalgte?

Kender ikke en løsning.

Lisa
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #11 Dato: 15 Februar 2010, 12:14:21 »

vent lidt til du ved om det du har holder vand... jeg har også selv en masse i gang som jeg også venter med at dele til jeg ved om det er noget eller ej.. og hvis det ikke er noget så kommer det som regel alligevel så andre ikke kaster sig over noget som er spild af energi
Logget

Per West
Gæst
« Svar #12 Dato: 15 Februar 2010, 12:35:24 »

Jeg har ikke prøvet funktionen "ven", og ved ikke hvilke mulighed den åbner op for. Men det er klart, at der er en del af det som jeg går og gør, som så vil blive holdt privat. Også en del af det som sker, når man har sygdommen, ville være rart at kunne diskutere i et mere lukket forum, da de er af meget personligf karakter. Jeg glæder mig over Anders holdning til åbenhed, for at bringe lys ind i de hårdere ramtes hverdag, men mener også at det er den fælde som vi sluses ind i, når vi bliver diagnostiseret og dømt, og uanset hvad, Så er det sidste nummer af magasinet, et skoleeksempel på et skønmaleri af virkeligheden, så man næsten glemmer grundlaget for hvorfor bladet eksisterer, og tænker. Jeg har også sclerose.. Hvad har du? Nå. Ikke. Så se at få det i en fart, så du kan komme med i fællesskabet.

Jeg er meget chokeret over den totale afvisning fra foreningen, og den totale negativitet de har vist, når græsrødder har bevæget sig, og bedt om hjælp til noget lidt uden for den vante gænge. Også selv om det sandsynligvis kan blive til et meget vigtigt værktøj til at behandle lidelsen.

De største kiks i mit liv, har jeg fået når jeg vælger at stole på mine medmennesker. Og den livserfaring vil jeg ikke lægge fra mig, men bruge hvor jeg kan. På positiv måde, for så mange som det er muligt.

Men jeg vælger nok at gøre det lidt mere stille for ikke at gøre andre kede af det.  Humørgrin

Logget
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: