MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 15:07:07

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.782 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Medicin
| | |-+  Sirdalud
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Sirdalud  (Læst 1148 gange)
Maack
Gæst
« Dato: 29 September 2011, 10:11:24 »

Er der i dette forum nogen, der har erfaring med Sirdalud?
Jeg spørger om dette p.g.a. bivirkninger, der muligvis kan få medicinen til at virke som junk, man kan komme til at holde af.

Venlig hilsen
Freddy Maack
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 834

Vis profil
« Svar #1 Dato: 29 September 2011, 12:58:45 »

Hej Freddy

Jeg har ikke selv hørt om stoffet, og kan ikke finde nogen herinde på MSForum der har snakket om det.

Jeg fandt dog nogle bruger-kommentarer på denne side (scroll ned): http://www.patientsville.com/medication/sirdalud_side_effects.htm

hilsen Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Lone
Jr. Member
**

Beskeder: 62

Vis profil
« Svar #2 Dato: 29 September 2011, 15:49:13 »

Hej Freddy

For 3 uger siden fik jeg lægen til at skrive en recept til mig på Sirdalud, da jeg mine spasmer desværre kom tilbage for fuld styrke ca. 3-4 måneder efter mit CCSVI-indgreb i Frankfurt. Jeg tager 3 x 2 mg hver dag (det skal lige siges, at det var min mand der skulle hente pillerne på apoteket for mig, og da de jo altid skal vejlede om et produkt magen til med samme virkning, kom han hjem med nogle der hedder Tizanidin i stedet for), og jeg kan desværre kun sige, at på mig virker de i hvert fald ikke. Jeg har heller ikke mærket noget til nogen form for bivirkninger, dvs. hvis jeg skulle sige en enkelt ting, så synes jeg at jeg har haft lettere ved at blive ked af det hele, men det kan være det skyldes en underbevidst depression over at jeg ikke har følt nogen bedring.

Venligst Lone
Logget

SPMS - diagnose december 2005. Selvtestet til en EDSS på mellem 6.5 til 7. Veneudviddet i Frankfurt hos Bildgebene Dianostik 1/2 2011.
Maack
Gæst
« Svar #3 Dato: 01 Oktober 2011, 12:07:20 »

Hej Christian

Tak for det link du fandt frem til. Jeg fik belyst hvad jeg søgte om sideeffekter ved brugen af Sirdalud.
Iøvrigt vil jeg udtrykke dyb respekt for den indsats du yder i dette forum !´

Venligst
Freddy Maack
Logget
Maack
Gæst
« Svar #4 Dato: 01 Oktober 2011, 12:49:43 »

Hej Lone

CCSVI-indgrebet er åbenlyst ikke en ubetinget succes. Det kan muligvis forklares ved, at der mange andre steder i legeme og organisme, kan være forsnævringer, som nedsætter muligheden for succes på længere sigt. At CCSVI-indgrebet i første omgang, kan virke som en booster, eliminerer nok ikke de årsager, som ligger til grund for MS diagnosen.
Forsnævninger af legeme og organisme er et resultat af umage forhold, der ifølge mine oplevelser, har grund i fordøjelsessystemet.
Venligst
Freddy Maack
Logget
maja
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 56

Vis profil
« Svar #5 Dato: 01 Oktober 2011, 18:01:24 »

Hej Freddy,

Du skriver at årsag til ms skal findes i fordøjelsessystemet. Kunne jeg få dig til at uddybe det lidt nærmere?

Jeg er i gang med at læse Ann Borochs Bog `Healing Multiple Sclerosis`og hun mener at det bl.a. er candidas, der er den store synder.

hilsner, Maja
Logget
Bjarne Fonnesbech
Sr. Member

Beskeder: 320

Vis profil
« Svar #6 Dato: 08 November 2011, 16:07:20 »

Hej Freddy,

Har prøvet Sirdalud mod spasmer for en ca. 4-5 år siden tror jeg. Kan også huske, at jeg kun kom igennem en halv pakke før jeg stoppede. Erindrer jeg blev træt, svimmel m.m.

Ellers kan jeg ikke lige huske alverden om midlet - man har vel korttids-hukommelse  Blink.

Og hej Maja,

Har også godt hørt om den teori om at "Candida" kan være en medvirkende synder; omend ikke årsag, til sclerose. Altså "Candida" (en virus, der bl.a. giver svamp i negle, svælg m.m. og vistnok også er relateret til herpes Spørgsmålstegn) er med til at holde gang i systemet (sclerose).

Har også selv Candida i udbrud (neglesvamp) ab und zu, det har jeg haft jævnligt siden 10-12 års alderen   Vred. Uanset hvad, så er det ikke sundt med "Candida" i kroppen. Men helt slippe for den kan jeg i hvert fald ikke. Gode råd mod dette modtages gerne. (Og jeg har prøvet at svinge en død kat over hovedet ved midnatstide - det hjalp ikke).  Humørgrin

Mange hilsner
Bjarne
Logget

ms-diagnose i 2002. Liberated 13.1.2011 i Indien. F/U i Indien d. 11.9.11.
Anders
Hero Member

Beskeder: 670

Vis profil
« Svar #7 Dato: 18 November 2011, 16:18:10 »

Da candida er del af kroppens naturlige forsvar imod tungmetaller,
er vigtig at starte candida bekæmpelsen med at få fjernet alle amalgam-fyldninger
ellers vil ingen kur virke i længden.

Da det ved fjernelse af a-fyldninger er stor sandsynlighed for at men får en ekstra dosis kviksølv
er det en god ide at lade op med modifilan i tiden rundt om fjernelsen.
Modifilan er en alge extract der er super til at fjerne tung metaler.

Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Jesob
Full Member

Beskeder: 190

Jessie og Jacob

Vis profil
« Svar #8 Dato: 18 November 2011, 22:47:44 »

Hej

Et for højt Candida niveau, er et tegn på ubalance i kroppen. Det kan være tungmetaller, kemo eller noget helt andet der kan være årsagen. Se Ann Borochs hjemmeside. Candiaen der ellers under normale forhold er til stor gavn, gør nu skade og kan være årsag til hjertekar sygdomme m.m. og det passer jo meget godt ind i billedet omkring MS.

Vedr. fjernelse af amalgan eller det som jeg hellere vil kalde ekstremt giftige kviksølv plomber. Brug IKKE en alm. tandlæge, de aner ikke hvad de laver og de gøre mere skade end gavn ved at fjerne plomberne. De skal fjernes med stor forsigtighed og efter særlige forskrifter. (Tanden bliver forseglet og du får friskluftmaske på, så du ikke indånder dampene fra verdens tredje giftigste giftstof)
Se www.tungmetal.dk
Søg også på tungmetaler her på siden, der er skrevet en del om emnet.
Logget

Jessie: MS diagnose jan. 11, har nok haft MS i mange år... og Fibromyalgi.
Liberatet på Medanta i Delhi, Indien d. 20.4.11
Tungmetalforgiftning, EDTA og Demoval behandling.
Jacob: Jessie´s mand, rask.
kenneth
Full Member

Beskeder: 114

SPMS i de sidste 4 år. Diagn. 1998 med DS

Vis profil WWW
« Svar #9 Dato: 20 November 2011, 09:10:18 »

hejsa alle

Hvordan kan man få kontrolleret sit Candida niveau ?

Mvh
Kenneth
Logget
bitte Mormor
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 187

Vis profil WWW
« Svar #10 Dato: 20 November 2011, 12:19:59 »

Hej
Jeg er så glad for alle disse positive historier, om at det ved stædighed, villighed og indsigt kan lykkes at få sin sclerose under kontrol: Hver gang, nogen står frem og fortæller om deres vej, bliver jeg lidt klogere om hvor komplekst og mangesidigt det er, at have en såkaldt kronisk sygdom.
Mange veje fører til Rom, og det ser ud som om det er bedst du finder din egen vej.
Her er historien om at balancere candida-niveauet i kroppen:   http://www.youtube.com/watch?v=hKkdZKszy5U&feature=related
Kenneth, jeg har ikke hørt om, at niveauet kan måles, for de almene læger anerkender ikke tilstanden så vidt jeg ved.
De alternative behandlere snakker altid om det, jeg tænker det næsten er en 'fornemmelses-sag'.
Birte
Logget

61 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011
Lad os finde 'det stakkels bæst', og lodse det ud.
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: