MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 15:13:28

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.782 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Diæt, motion, kosttilskud mv.
| | |-+  MS-behandling med TERAPIÉN
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: MS-behandling med TERAPIÉN  (Læst 1308 gange)
Maack
Gæst
« Dato: 09 Oktober 2011, 23:51:06 »

Et tilbud til medlemmer af MSForum

Se hvad Terapién kan:
Dette link, er opdateret 09.10. kl.18. Der er tilføjet en Indisk kvinde, hvis udtalelse nævner en speciel oplevelse hun havde efter 4 behandlinger, forsnævrede muskler havde givet efter for behandlingen. http://www.volmacmedia.com/HTw53FKzgq69258346Yjkft/eksempler/ms%20eksempler.htm

Hvordan virker og udføres Terapién
Behandlingen modtages siddende. Den der påvirker, etablerer kontakt til modtagers organer gennem det sympatiske og parasympatiske nervesystem, der går mellem ryg og organer. Hvis der trykkes på nerven med forbindelse til nedadgående tyktarm, så vil resultatet være, at giver og modtagers elektromagnetiske felter omkring nedadgående tyktarm, går i resonans/samklang med hinanden. Ved denne proces forekommer en positiv forøgelse, af det elektromagnetiske felt, i de implicerede organer.
Behandlingsdagbøger for 7 personer med sklerose, fortæller om disse oplevelser.
Jeg skal bemærke følgende: For en modtager der befinder sig på en lav energitærskel, hvad cellestråling angår, vil der opstå betydelig forandring ved påvirkninger. Disse forandringer der tænder for systemet, kan medføre mange oplevelser i kroppen. Abstinenssymptomer kan fremkomme af forandringerne.

Hvorfor vælge Terapién der aldrig tidligere, har været kendt i offentligheden.
1. Fordi det er en ny mulighed, der er værd at overveje.
2. Fordi du stoler på, at de resultater mennesker beretter om at have opnået med Terapién, kunne du lige så godt, have været årsag til, så enkelt er det med Home-Theraphy.
3. Fordi du forstår tilbuddet om behandling med Home-Theraphy. Uden din succes kan det være ligegyldigt. Jeg tror på du får oplevelser i et behandlingsforløb, du ikke kan lade være med at dele med andre.

Systemkrav for Home-Theraphy
Windows operativsystem:  Windows XP og nyere udgaver.
Du kan f.eks. ikke bruge en notebook. Din skærmopløsning skal være mindst 1152 px. I bredden.
Home-Theraphy behøver download af HT driver, der tilpasser programmet til alle størrelser skærme.
Programmet overgives frit til dig som bruger, og fungerer online i 12 mdr.

Har du interesse for at bruge Home-Theraphy, er du velkommen til at sende en mail til min arbejdsadresse, som er forbeholdt medlemmer af MSForum. Jeg returnerer da et link og en produktnøgle, du kan aktivere programmet med. Jeg er ikke helt klar med behandlingsdelen og setup til skleroseversionen, men modtager gerne henvendelser nu!

Hold jer ikke tilbage
Venlig hilsen
Freddy Maack

Logget
bitte Mormor
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 187

Vis profil WWW
« Svar #1 Dato: 10 Oktober 2011, 10:11:50 »

Hej Freddy
Lyder spændende og må prøves. Tusind tak for tilbudet.
Jeg er lige begyndt at bruge en Mac-book Pro, så den går vel ikke ind under dine system-krav, medmindre jeg downloader windows på den.
Ellers må jeg ty' til min 'gamle' pc, dog opgraderet til windows 7.
Jeg sender en mail til din arbejdsadresse.
Hilsen Birte
Logget

61 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011
Lad os finde 'det stakkels bæst', og lodse det ud.
Maack
Gæst
« Svar #2 Dato: 12 Oktober 2011, 15:15:36 »

Hej Birte
I forbindelse med din tilmelding, Sendte jeg dig et par spørgsmål m.h.t. dit velbefindende, hvortil du svarede med følgende:

Er konstant forstoppet, dvs. bruger en anelse, en tredjedel stikpille hver dag, for at tømme tarmen, så jeg har det godt.
Har ikke inkontinens, måske tendens ved fyldt blære, Har nedsunken blære, som står for at skulle sys op i dec.
Jeg synes ikke jeg direkte har lændesmerter, men tror nu nok en del af min uro kommer fra lænden. Vokseværk i kroppen og centralnervesystemet.

Jeg vil ikke puttes i noget skema, tror ikke du har stødt på min blanding. Har selv masseret klienter fra hele verden. (behandling med magiske hænder, som folk sagde)
Forventer ikke at Terapién kan gøre så meget, ved ikke, er blot åben, og tiden vil vise.
Ballonudvidelse giver bedre kredsløb og hvad dertil hører, og kroppen skal også være/blive parat til at udnytte det. Mit indgreb skal ha' lov til at arbejde et år, før jeg ved, hvad det har gjort for mig.

Du bemærker Birte, at dit indgreb skal have et år, før værdien af ballonudvidelse kan fastslås. Hvis du brugte Terapién indenfor det år, ville man umuligt kunne fastslå hvad der havde hjulpet, på de besværligheder du har oplyst om.
På det grundlag, og af hensyn til andre forhåbningsfulde personer i dette forum, vil jeg for nuværende, ikke opfylde mit tilbud til dig.
Med venlig hilsen
Freddy Maack
Logget
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Beskeder: 1.566

Vis profil
« Svar #3 Dato: 12 Oktober 2011, 16:59:59 »

Jeg synes det er meget svært at forholde sig til TERAPIÉN. Jeg har ingen ide om, hvad det går ud på, og hvad det evt. koster. Hjemmesiden virker ikke, ingen links leder videre.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Betty
Full Member

Beskeder: 141

Vis profil
« Svar #4 Dato: 12 Oktober 2011, 18:16:11 »

Hej Freddy

Det var ikke megen tålmodighed du har med os herinde, nogen af os er måske nok lidt længe om at reagere på tingene, og ikke alle er her hver dag, så sikkert ikke så mange som har set dit tilbud. Jeg har meget kort set på det, og ville vente og høre nærmere inden jeg foretog mig noget. Jeg har gang i flere ting og er nok som andre ligeglade med om det er det ene eller det andet som virker for mig, bare noget virker !!
Du har opfordret til at man sender dig en personlig mail, hvis jeg havde gjort det og skrevet nogle personlige ting til dig, ville jeg have forventet at de blev behandlet i fortrolighed. Jeg håber du har en aftale inden du videregiver personlige oplysninger her.

mange hilsner
Betty
Logget

SPMS. diagnose i 2004. Liberated hos Euromedic Poland (Dr. Simka) 12. maj 2010
Maack
Gæst
« Svar #5 Dato: 12 Oktober 2011, 18:46:20 »

Hej Lisa-T

Det drejer sig om først og fremmest om at forhøje elektromagnetismen i et organ, sådan at kommunikation celler imellem, står i forhold til hvad hensigten er for det specifikke organ. Det kan nærmest sammenlignes med at stemme en violin.
Hvis du ser forskellige organer i organismen, som forskellige størrelser af strygerinstrumenter, gælder det om at få stemt dem alle. Hvad celler angår, få forhøjet dem alle, sådan at cellekommunikationen er optimal i alle organer.
Dernæst og lidt undervejs, skal organismen afstemmes, svarende til en dirigent der dirigerer et orkester. Når denne proces er overstået, er der harmoni i organismen, og systemet svinger med en styrke, så immunforsvaret genvinder evnen til at skelne mellem f.eks. Myelin og virus.

Hvad pris angår, det har jeg ikke gjort mig tanker om, først og fremmest søger jeg annerkendelse for måden og gøre det på.
Behandlingsresultater taler vel et tydeligt sprog, om effektivitet bag teorien.

Venlig hilsen
Freddy Maack
Logget
Maack
Gæst
« Svar #6 Dato: 12 Oktober 2011, 19:08:36 »

Hej Betty
Jeg bemærkede hvor mange hits der havde været, og opfattede at hovedinteressen var liberation, hvilket jeg ikke ville blande mig i, endsige udtrykke min mening om.
Selvfølgelig er fortrolighed en selvfølge. Oplever jeg uretfærdighed der klemmer, så taler jeg.
Hvis du tænker på mit indlæg vedr. Birte, er det muligt jeg blev sådan, lidt forvirret   >>>>
Hun skrev til mig:
Terapien må ikke løbe af med dig efter min mening, men kun styrke dig til selv at finde vejen.
Finde vejen !!!  Jeg mener at have befundet mig på vejen, ellers havde jeg ikke at tilbyde som tilfældet er!

Jeg lever med hjertet.

Venlig hilsen
Freddy Maack
Logget
bitte Mormor
Full Member

Beskeder: 187

Vis profil WWW
« Svar #7 Dato: 12 Oktober 2011, 20:19:36 »

Hej Alle
Jeg mener præcis det jeg skriver. Jeg bliver nødt til at finde min vej, og ingen vil kunne gøre det for mig.
Jeg bruger mange ting hver dag til at blive bedre, og helt som Betty skriver, er det umuligt, at bestemme hvad der hjælper på hvad. Jeg har ikke tid til at forsøge med hver ting for sig, for i mit tilfælde er det synergien, der er effektiv.
Jeg ville bare vide, hvad Terapién er, og havde slet ikke i tanke at overgive mit helbred til den.
Det der i sidste ende gør en rask, kan takke alle terapier, tilskud m.m. på vejen dertil, for hjælpen til at healingen finder sted. 
Freddy, det var ikke meningen, at en mail til dig skulle offentliggøres, men jeg er heldigvis ikke sart, sket er sket, og du er tilgivet.
Birte
Logget

61 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011
Lad os finde 'det stakkels bæst', og lodse det ud.
PiaB
Full Member

Beskeder: 128

Vis profil
« Svar #8 Dato: 12 Oktober 2011, 21:47:00 »

Hej Freddy.

Jeg er også meget interesseret, men vil også gerne vide præcist hvordan det virker. Forstår ikke helt, der skal 2 personer til det, en der giver og en der tar imod. Den der giver, er det nogle bestemte personer eller hva?

Er det et apparat man bruger eller hva?

Jeg kan heller ikke komme videre inde på hjemmesiden, er også nysgerrig for at vide økonomien i det o.s.v.

K.h Pia
Logget

Attackvis MS siden 2005 - Blære, balance, føleforstyrelser i benene og gangdistanceproblemer, Mulig EDSS på 4,5. Tysabri i 2 år uden attacker -Ameds den 29/10
Maack
Gæst
« Svar #9 Dato: 15 Oktober 2011, 13:19:46 »

Kære PiaB

Du spørger efter "præcis", hvordan Terapién virker, og hvorfor 2 personer er impliseret.
Celler udsender elektromagnetisk stråling, som ved synapser overfører signaler mellem cellerne. Nerveceller arbejder efter "alt eller intet" loven.
Ved stimulation fra en persons elektriske felt til et andet menneske, kan der ved konstruktiv interferens, ske en forstærkning af signaler i tilfælde, hvor resonans bliver en realitet. Tærskelværdier for cellekommunikation skal være nået, hvorfor der genereres energi før påvirkning.
Terapién i teori og udøvelse, bygger på grundlag, som Oldgrækerne fandt frem til, da de konstaterede tilstedeværelsen af de mindste bestanddele der udgør materie, såsom atomer, ioner m.v..
Spørgsmålet om økonomi:
Hvis jeg, som håbet og forventet, havde fået 30-40 mennesker til at bruge Terapién, så ville de medvirke til at andre forstod, muligheden i den nye vej, der var åbnet.

Med venlig hilsen
Freddy Maack

Logget
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Vis profil
« Svar #10 Dato: 16 Oktober 2011, 12:34:29 »

Jamen, der har været for lidt information om, hvad det præcist er, hvordan det virker, hvad det koster, hvor det foregår henne, andres erfaring, hvem har udviklet det osv. En hjemmeside, der virker, og hvor man kan finde alt det, ville være en stor hjælp.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Maack
Gæst
« Svar #11 Dato: 16 Oktober 2011, 14:15:43 »

Hej LisaT

Jeg har tænkt over de spørgsmål du bemærker, og vil herfra opsætte volmacmedia.com med de relevante oplysninger du bemærker.
Det har indtil videre været en nedprioriteret del, idet jeg endnu ikke har haft programmet til salg.
Mit besøg her i forummet, gav mig den ide, at jeg forholdsvis hurtigt, kunne opsætte en udgave specielt for sklerosebehandling.
Linket herunder viser andres oplevelser af behandlingen, oplevelser jeg mener relaterer til spørgsmål, som kunne være interesante, for en sklerose patient.
Hvis du valgte behandlingen, og havde en person i din familie eller nære kreds, kunne vedkommende efter instruktioner i Home-Theraphy, give de påvirkninger, der skaber resultater, som på nedenstående link. For den sags skyld, kunne det foregå i cafeteriet i Føtex, men ligeså godt hjemme på køkkenstolen.

http://www.volmacmedia.com/HTw53FKzgq69258346Yjkft/eksempler/ms%20eksempler.htm
Med venlig hilsen
Freddy Maack
Logget
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Vis profil
« Svar #12 Dato: 16 Oktober 2011, 21:31:52 »

Hejsa.

Jeg kunne da godt MÅSKE være forsøgskanin, jeg kunne få min datter til at hjælpe.

Du skriver: "jeg endnu ikke har haft programmet til salg" - dvs at det koster penge. Jeg vil ikke/har ikke en formue at bruge, så hvad koster det? Jeg går ikke meget over 5 kr, før jeg ved noget mere om, hvad det er. Jeg har helt ærligt lidt en fornemmelse af, at der er noget "bistik" over det.....
Logget

Maack
Gæst
« Svar #13 Dato: 16 Oktober 2011, 23:03:00 »

Hej Lisa

Jeg har umiddelbart noteret dig, for at være en af de skarpere knive i skuffen. Det ville glæde mig at netop du, kan ønske at bruge Terapién, for du skriver jo godt.
Forsøgskanin, ja på den måde, at du er en af de første, der bruger behandlingsformen, uden at have været, i kontakt med mig personligt.
"Bistik"   Jeg kender ikke det synonym.

Med venlig hilsen
Freddy Maack
Logget
Maack
Gæst
« Svar #14 Dato: 20 Oktober 2011, 17:35:29 »

Hej LisaT
Jeg fik aldrig et forslag til hvordan "bistik"  skulle forstås, og venter heller ikke en forklaring.
Jeg skrev bl.a. ved oprettelse af denne tråd:
Systemkrav for Home-Theraphy:
4 linje: "Programmet overgives frit til dig som bruger, og fungerer online i 12 mdr."
I lyset af hvad der er foregået på denne tråd, finder jeg det ikke relevant fremover, at tænke på MSForum.
Med venlig hilsen
Freddy Maack
Logget
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: