MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 15:14:13

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.782 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Er der noget nyt under himlen?
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Er der noget nyt under himlen?  (Læst 575 gange)
Årgang 1983
Jr. Member
**

Køn: Han
Beskeder: 35

Vis profil
« Dato: 11 Oktober 2011, 14:13:41 »

Jeg ved der er mange der følger intenst med i hvad der sker på CCSVI området verden over.
Jeg prøver også selv at følge med. Men jeg kan ikke finde noget omkring nye offentlig-gørelser.
Altså nyt matriale, fra Zamboni, Dr. Simka, Hubbard Foundation(USA) eller CCSVI Center Frankfurt?

Nogen der ved noget om, hvornår der forelægger nogle resultater af deres igangværende arbejde Tunge

Hubbard Foundation burde da kunne overbevise Per Solberg.
Per Solberg skulle jo helst præsenteres for noget Evidens baseret forskning Tunge

Det Straks være med ham Karkirugen (Har set det meste af CCSVI Høringen)
Han siger jo det er en Illusion Rullende øjne Ligemeget hvordan sagen her ender så tror jeg afligevel det er en rimelig
dårlig indgangs vinkel til sagen støt Dejligt og se, en så flot argumentation Torben V. Schroeder Tvær
Logget

Ikke diagnostiseret endnu muligvis PPMS. Ved Dr. Vogl August 2011 80% procent i venstre side 70 % i højre.
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.566

Vis profil
« Svar #1 Dato: 11 Oktober 2011, 15:25:01 »

Hej 1983.

Meld dig til FaceBook. Der er mange ccsvi grupper der, og der er hele tiden det nyeste.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Årgang 1983
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #2 Dato: 12 Oktober 2011, 21:20:37 »

Modtaget Blink
Logget

Ikke diagnostiseret endnu muligvis PPMS. Ved Dr. Vogl August 2011 80% procent i venstre side 70 % i højre.
hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 834

Vis profil
« Svar #3 Dato: 13 Oktober 2011, 14:08:56 »

Hej 1983 - jeg er enig med Lisa - der kommer mange informationer på Facebook.

http://ccsvi-ms.ning.com kommer nyhederne også hurtigt.

Her på MSForum er det op til os selv at skrive om nyhederne, og da kommer de i sagens natur kun hvis en af os lægger mærke til dem. Specielt Lisa T. har været dygtig til at indsamle og dele informationerne herinde  Smiley

Mht danske nyheder, ja så er det meget sparsomt hvad der er af nyt. Der forskes kun meget lidt i CCSVI i DK - primært nok fordi at hele hospitalsvæsenet i DK er topstyret, så de enkelte neurologer/læger ikke forsker meget i nye tiltag.

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Årgang 1983
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #4 Dato: 16 Oktober 2011, 10:51:35 »

Tak for det, det ser spændende ud Blink Vi må håbe at der snart sker noget i Danmark Rullende øjne Jeg er stadig lidt chokkeret over den måde det her det emne bliver behandlet i Danmark Tvær
Logget

Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: