MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 15:29:47

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.782 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  CCSVI Global Expo 2011 d. 20 nov 2011
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: CCSVI Global Expo 2011 d. 20 nov 2011  (Læst 504 gange)
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 834

Vis profil
« Dato: 03 November 2011, 12:05:01 »

For første gang afholdes der CCSVI Global Expo d. 20 nov 2001 kl 10 am til 21 nov 2011 kl 10 pm.
Der er 8 timers tidsforskel, så det starter altså kl 18 d. 20 nov og slutter kl 04 om natten d. 22 nov (tror jeg Smiley).

Det er "National CCSVI Society" der afholder det, og stort set ALLE der er noget inden for CCSVI kommer og taler!

Det er gratis, og det bedste er: Det er et Web-inar - altså - det hele kan ses på nettet!

Gå ind på http://ccsviexpo2011.eventbrite.com/ og registrer dig - så er du med.

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #1 Dato: 20 November 2011, 11:20:59 »

Så er det idag Global CCSVI Expo 2011 starter!

Det kan følges af alle her: http://www.nationalccsvisociety.org/live

Der er noget med et login, som jeg ikke helt har gennemskuet endnu - så vidt jeg husker har jeg ikke modtaget login/password - endnu. Men det ser ikke ud til at være nødvendigt hvis man blot vil se med.

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
bitte Mormor
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 187

Vis profil WWW
« Svar #2 Dato: 20 November 2011, 12:33:59 »

Jeg svarede ja tak til en billet, som er blevet sendt med mail. Troede det var log-in, men det er til selve eventet, i Mexico
Så jeg tror også bare, det er at se med, som du skriver Christian.
10 am., er det kl. 16 for os her i DK? Nogen, der ved?
Birte
Logget

61 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011
Lad os finde 'det stakkels bæst', og lodse det ud.
hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #3 Dato: 20 November 2011, 13:48:21 »

Hej Birte

Jeg tror det er kl 18.

Christian
Logget

hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #4 Dato: 20 November 2011, 13:57:21 »

Programmet for CCSVI Expo 2011 kan ses her:

http://www.nationalccsvisociety.org/wp-content/uploads/2011/11/Global-CCSVI-Expo-Event-Schedule2.pdf

Så vidt jeg kan regne mig frem skal man lægge 8 timer til tiderne for at få de danske tider.

Christian
Logget

Årgang 1983
Jr. Member
**

Beskeder: 35

Vis profil
« Svar #5 Dato: 20 November 2011, 14:29:43 »

Det er meget spændene Tunge

Tror godt vi kan regne med at der bliver fremsat nogle uomtvistelige bevise for, det som mange af os med neurologiske lidelser har været vidende om i et stykke tid snart.

Kom nu danske neuloger og sundhedstyrrelse prøv og se med i aften!!! Det kunne jo være i kunne forhindre 1 enkelt eller 2 fra at opleve et MS Helvede og lette symptomerne for nogen der allerede gennemlever det!!!

P.S Man kan godt regne med at det hele bliver lagt op på Youtube. Såfremt man ikke har tid til at se det hele iaften/nat.
Logget

Ikke diagnostiseret endnu muligvis PPMS. Ved Dr. Vogl August 2011 80% procent i venstre side 70 % i højre.
hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #6 Dato: 20 November 2011, 18:58:13 »

Korrektion - det starter først kl 19 dansk vinter-mørk-tid.

Der er altså 9 timers forskel i forhold til programmet.

Christian
Logget

Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: