MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 16:06:13

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.782 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  telefon opkald
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: telefon opkald  (Læst 394 gange)
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.566

Vis profil
« Dato: 18 Februar 2010, 12:15:09 »

Igennem længere tid har min telefon ringet regelmæssigt, og der hasr stået "hemmeligt nummer" i displayet. Af princippet så svarer jeg aldrig på hemmelige opkald, det er som regel nogen, der vil sælge noget, og jeg er ikke interesseret. Men nu har den ringet så tit, så jeg besluttede mig for at tage den og skælde vedkommende ud, og sige "ingen interesse" lad være med at ringe igen!!

Men men men, stor var min forundring i formiddags, da det var én fra scleroseforeningen, der præsenterede sig!! Jeg fik ikke fat i navnet, det var en hunkøn.

Hun spurgte så om jeg kendte scleroseforeningen, og om hun måtte stille mig nogle spørgsmål? Jo, hun fik så at vide, at jeg sidder i kørestol af samme årsag, og er medlem af foreningen, men ikke regner med at forny mit medlemsskab. Hun ville så selvfølgelig vide hvorfor ikke?

Jo, og så var jeg sat rigtig igang.

Det blev til en længere snak om CCSVI, som hun aldrig har hørt om, og om foreningen, som jeg ikke mener oplyser neutralt. Jeg påpegede at Selleberg har bragt forkerte oplysninger, som ikke er blevet rettet. Jeg henviste til debatten, der kunne hun gå ind og læse mere - det ville hun gøre (sagde hun i hvert fald). Jeg nævnte også MSforum, og det ville hun måske også se på.

Vi kom ligeledes ind på behandlingen, som ikke nævnes nogen steder herhjemme, og som man kun kan få i udlandet. Jeg gav hende i det hele taget ret mange oplysninger, synes jeg selv. Og jeg opførte mig pænt, men var selvfølgelig lidt tændt.

Nu ved jeg ikke hvor henne i hierakiet hun er, men jeg kan da håbe på, at hun ser lidt på sagen, og måske fortæller det til andre.

I hvert fald har jeg fået luft overfor én i foreningen, og at vi er flere, der er utilfredse med deres ikke neutrale oplysninger. Lad os håbe, at det måske kan skabe en lille bitte bølge.

Så hvis I får et opkald fra et hemmeligt nummer, så tag telefonen, det kan være dem.

Lisa
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
christian
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 327

Vis profil
« Svar #1 Dato: 18 Februar 2010, 12:44:54 »

Skide godt gået Lisa - lad os håbe, at det nytter noget, og at det ikke bare var en studerende......som den slags telefonfolk plejer at være.

Nogle (billige) teleselskaber viser for øvrigt ikke nummeret når man ringer op....

christian
Logget

Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.
Per West
Gæst
« Svar #2 Dato: 18 Februar 2010, 15:31:55 »

Øv, Hvor vil jeg ikke være lyseslukker, men den omtalte henvendelse fra scleroseforeningen, er genereret af et eller andet bereau som har påtaget sig opgaven med at samle medlemmer sammen, og hende du talte med, Lisa, er sandsynligvis bare en studerende, som har et deltidsjob som medlemshunter. Jeg talte for snart lang tid siden med en frisk ung pige, som syntes det var så spændende, at jeg nu havde sclerose, og oven i købet var medlem af foreningen i forvejen, for det var det hun ville mig, med sine mange henvendelser. Tegne mig som nyt medlem.

Men hun sagde da, at hun havde skrevet mine bemærkninger ned, og ville give dem videre til foreningen. Og det er der jo ikke sket noget ved... Rullende øjne
Logget
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: