MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
09 Februar 2012, 04:07:37

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.976 Beskeder i 551 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Nyheder
« forrige næste »
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 94 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Nyheder  (Læst 65483 gange)
aw
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 121

Vis profil
« Svar #795 Dato: 03 September 2010, 15:49:54 »

fortæl da lige hvad I stemmer om?SpørgsmålstegnSpørgsmålstegnSpørgsmålstegnSpørgsmålstegnSpørgsmålstegnSpørgsmålstegn
JEG VIL OGSÅ STEMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anne-Wiebke
Logget

Mit navn er Anne-Wiebke. Jeg har ikke MS, men det har min veninde. Jeg vil gerne vide alt der er værd at vide om sygdommen, så jeg kan være en god støtte. Dette her forum er bare bedst til det. Min veninde er i nov 2010 blevet ccsvi - opereret på CCSVI-Center i Frankfurt med et rigtig godt resultat.
Tut
Full Member

Beskeder: 148

..og så siger man, at jeg har pip i kasketten !

Vis profil
« Svar #796 Dato: 03 September 2010, 16:01:20 »

Her stemmes om Canada skal teste CCSVI:

http://www.cbc.ca/news/pointofview/2010/09/ms-should-canada-fund-liberation-therapy-trials.html

Wagner:
Jeg har en heste-bekendt, (som jeg dog ikke har talt med i meget lang tid) som overvejede at gå ind i et hoppemælksprojekt, hvor man havde en masse hopper stående i Kirgisistan for at malke dem, og derefter frysetørre mælken. Mælken skulle efter sigende indeholde interferoner.
Sidst jeg hørte om min bekendte var hun ikke gået ind i projektet.

Vh. Tut
Logget

39 år. MS i 12 år. SPMS de seneste 5-6 år. EDSS 6,5. Er frivilligt stoppet halvvejs i Novantrone-forløb. Liberated hos AMEDS i December 2010.
Christine
Jr. Member
**

Beskeder: 63

Vis profil
« Svar #797 Dato: 03 September 2010, 16:03:23 »

Hej Bent.
jeg har læst om hoppe mælk i bogen "Sundhed fra Guds Apotek" fra Maria Treben.

Under Multiple sklerose står det:
....En speciel opskrift på helbredelse af denne, som uhelbredelug sygdom, er hoppemælk.
Da hesteavlen er ved at blomstre op igen, kunne der vise sig mulighed for at skaffe denne mælk.
En bekendte skrev til mig, at hun for nogle år siden havde læst. at en gammel hyrde havde hjulpet en række
syge til helbredelse for ellers uhelbredelige sygdomme med hoppemælk.

Christine
Logget
Christine
Jr. Member
**

Beskeder: 63

Vis profil
« Svar #798 Dato: 03 September 2010, 16:18:43 »

Hej Bent.
du kan se under " Stutenmilch"

Det er på tysk men der kan du købe hoppemælk

Christine
Logget
wagner
Full Member

Køn: Han
Beskeder: 205

Vis profil
« Svar #799 Dato: 03 September 2010, 18:29:20 »

Tak for al info

Bent
Logget

SPMS Diagnose 2005. Nu: Medicinfri efter fuldt Novantrone forløb.
EDSS, blanding mellem 5,5 - 7,5. Kan fuldt udhvilet gå 100 meter, uden hjælpe midler. Det meste af tiden, 10-20 meter, mest mindre. Balance, og dropfod på grund af spasticitet i lægmusklen.
aw
Full Member

Vis profil
« Svar #800 Dato: 05 September 2010, 09:38:48 »

Hej
Har kigget i Jyllands Posten i dag og kan IKKE finde artikel med Marie-Louise.
Nogen der har set den?

K
AW
Logget

Mit navn er Anne-Wiebke. Jeg har ikke MS, men det har min veninde. Jeg vil gerne vide alt der er værd at vide om sygdommen, så jeg kan være en god støtte. Dette her forum er bare bedst til det. Min veninde er i nov 2010 blevet ccsvi - opereret på CCSVI-Center i Frankfurt med et rigtig godt resultat.
Ann
Sr. Member

Beskeder: 325

;-)

Vis profil
« Svar #801 Dato: 05 September 2010, 16:16:01 »

Den offentlige rapport:

http://www.facebook.com/note.php?note_id=458239939918&id=268097155317
Logget

Diagnostiseret i med RRMS i 2001..efter en 7 år lang kamp.
Får Tysabri siden '07..ingen attakker siden.
Bivirkninger af al medicin UNDTAGET Tysabri :-) CCSVI indgreb d. 15/3 2011 Ameds, polen..og får stadig Tysabri.

EDSS 6..gangdistance er steget fra 10 meter til 100 meter :-D
Mlrm
Full Member

Beskeder: 120

Marie

Vis profil
« Svar #802 Dato: 06 September 2010, 07:30:04 »

Hej,

Jyllands posten arbejder stadig på artikelen, så den kommer senere.

Jeg skal nok holde jer informeret!

Knus

Marie Louise
Logget
aw
Full Member

Vis profil
« Svar #803 Dato: 06 September 2010, 08:05:27 »

Lyder godt.
Købte Jyllands Posten i går for at se artiklen.
Men nu venter jeg bare spændt på at den kommer.

K
AW
Logget

Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Beskeder: 1.388

Vis profil
« Svar #804 Dato: 07 September 2010, 10:22:34 »

Her er en historie om at gøre for meget efter man får kræfterne igen. Man skal ikke overdrive! Tag det nu roligt, og spræng ikke en muskel som Sandy har gjort:

http://veinmusings.blogspot.com/
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Beskeder: 1.388

Vis profil
« Svar #805 Dato: 09 September 2010, 10:49:49 »

Undersøgelse omkring nye,  blodfortyndende midler:

http://www.thespec.com/news/local/article/253307--mcmaster-study-paves-way-for-safe-alternative-blood-thinner
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Ann
Sr. Member

;-)

Vis profil
« Svar #806 Dato: 09 September 2010, 16:41:37 »

Lyder ikke godt   Forseglede læber Tvær:

http://www.scleroseforeningen.dk/da/Service/2010/Canadisk-ekspert-gruppe-mangler-beviser-for-ccsvi.aspx
Logget

Bivirkninger af al medicin UNDTAGET Tysabri :-) CCSVI indgreb d. 15/3 2011 Ameds, polen..og får stadig Tysabri.

Ann
Sr. Member

;-)

Vis profil
« Svar #807 Dato: 09 September 2010, 18:52:09 »

CCSVI Foundtions hp:

http://www.ccsvifoundation.org/index.php
Logget

Derhansi
Full Member

Beskeder: 167

Vis profil
« Svar #808 Dato: 09 September 2010, 19:04:23 »

Hey Ann

Fede links. Tjjaaeeh så kan man så efterhånden, ligesom hele tiden, vælge at tro på hvad man vil. Jeg er enig i den canadiske konklusion om at CCSVI er for dårligt belyst, rent videnskabeligt, til at nogen tør sige noget som helst eentydigt. Jeg fatter bare stadig ikke hvorfor h..... de nationale MS'foreninger ikke stiller op og tilbyder en undersøgelse før og efter at en MS'er har været afsted. Det er simpelthen spild af viden. De tager jo afsted uanset lurepasningen fra officielt hold.

Spørgsmålstegn Spørgsmålstegn
Der Hansi
Logget

Ægtefælle til Tina, der blev diagnosticeret MS i 1997. De seneste 10 år med SPMS. EDSS 8,0. Tina blev liberated hos Dr. Vogl den 04.08.10
Leif
Sr. Member

Beskeder: 446

Vis profil
« Svar #809 Dato: 09 September 2010, 19:05:33 »

Hii Ann......

Du var lige ved at gøre mig bekymret...... :-)  Men om det er blinded test eller ej Zamboni har lavet er jeg lidt ligeglad med, de personer der har fået forbedringer ved hjælp af en ccsvi procedure er sikkert også bedøvende med om der har været en kontrol gruppe eller ej, bare behandlingen virker........  Rullende øjne

Leif.....
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 94 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: