MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 17:01:28

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.782 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Generelt
| | |-+  Hvad er det jeg ser?
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Hvad er det jeg ser?  (Læst 476 gange)
Per West
Gæst
« Dato: 03 Marts 2010, 04:56:30 »

Måske nogle af de IT-kyndige kan fortælle mig, hvad det betyder den melding jeg får, hver gang jeg forsøger at logge ind på scleroseforeningens debat?

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Exception of type 'System.OutOfMemoryException' was thrown.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.OutOfMemoryException: Exception of type 'System.OutOfMemoryException' was thrown.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below. 

Stack Trace:

[OutOfMemoryException: Exception of type 'System.OutOfMemoryException' was thrown.]
   System.RuntimeTypeHandle.CreateInstance(RuntimeType type, Boolean publicOnly, Boolean noCheck, Boolean& canBeCached, RuntimeMethodHandle& ctor, Boolean& bNeedSecurityCheck) +0
   System.RuntimeType.CreateInstanceSlow(Boolean publicOnly, Boolean fillCache) +86
   System.RuntimeType.CreateInstanceImpl(Boolean publicOnly, Boolean skipVisibilityChecks, Boolean fillCache) +230
   System.Activator.CreateInstance(Type type, Boolean nonPublic) +67
   System.RuntimeType.CreateInstanceImpl(BindingFlags bindingAttr, Binder binder, Object[] args, CultureInfo culture, Object[] activationAttributes) +1051
   System.Activator.CreateInstance(Type type, BindingFlags bindingAttr, Binder binder, Object[] args, CultureInfo culture, Object[] activationAttributes) +111
   System.Web.Configuration.Common.ModulesEntry.Create() +39
   System.Web.Configuration.HttpModulesSection.CreateModules() +164
   System.Web.HttpApplication.InitModules() +28
   System.Web.HttpApplication.InitInternal(HttpContext context, HttpApplicationState state, MethodInfo[] handlers) +729
   System.Web.HttpApplicationFactory.GetNormalApplicationInstance(HttpContext context) +298
   System.Web.HttpApplicationFactory.GetApplicationInstance(HttpContext context) +107
   System.Web.HttpRuntime.ProcessRequestInternal(HttpWorkerRequest wr) +289

--------------------------------------------------------------------------------
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.3603; ASP.NET Version:2.0.50727.3082
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 834

Vis profil
« Svar #1 Dato: 03 Marts 2010, 08:37:51 »

Ja det ser ud til deres websystem er løbet tør for hukommelse - *fnis*  Rullende øjne

Det er jo Micros*ft - så mon ikke de bare skal genstarte deres maskine?
« Sidste ændring: 03 Marts 2010, 11:00:02 af hag » Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Per West
Gæst
« Svar #2 Dato: 03 Marts 2010, 12:02:09 »

Jeg sender dem straks en mail. Kørte CC-cleaner, fordi jeg tænkte, at jeg skulle ha renset memory på min PC, men det hjalp nu ikke. Der var ingen problemer med at komme på andre sider, så det er ret mystisk fystisk. Måske noget med at de har fået ny hjemmeside? Rullende øjne
Logget
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: