MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 17:09:17

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.782 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Hvem vil scannes i Dk?
« forrige næste »
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Hvem vil scannes i Dk?  (Læst 4388 gange)
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.566

Vis profil
« Svar #30 Dato: 09 Marts 2010, 19:15:27 »

Hvor er det meningen det skal foregå? Jeg troede det var i Børkop.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Per West
Gæst
« Svar #31 Dato: 10 Marts 2010, 01:07:49 »

Kære Per,

For min skyld skal du slet ikke ”være stille” – tvært imod !!

TAK for det netop tilsendte.

Jeg har nu printet artiklen ud, og jeg vil snarest studere den.

Som en ”gammel ultralydræv” som mig er der måske ikke rigtigt noget nyt i den, men det vil jeg se.

Tales ved,

Bedste hilsener

Søren Hancke

Fra: pwm
Sendt: 8. marts 2010 18:46
Til: Søren Hancke
Emne: Lidt mere

http://csvi-ms.net/files/multiple%20sclerosis-USG.pdf

Så. Nu skal jeg nok være stille, og ikke distrahere mere.

Mvh. Per

(Fik jeg lige fra der ovre på Sjælland, Hellerup er det vist... Så der er håb forude... Blink)

Logget
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 834

Vis profil
« Svar #32 Dato: 10 Marts 2010, 10:15:53 »

Det ser sg* godt ud Per - du siger bare til når du har en aftale, for så er jeg klar. christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Per West
Gæst
« Svar #33 Dato: 10 Marts 2010, 10:47:44 »

Ok 10 Humørgrin  Humørgrin
Logget
Louise
Jr. Member
**

Beskeder: 90

Vis profil
« Svar #34 Dato: 10 Marts 2010, 11:15:29 »

Godt gået, Per! :-)
Logget

Diagnose (dengang attakvis) i 98, spms efter 08. Skal til Indien og se, hvad de kan!! :-)
cab
Full Member

Beskeder: 165

Vis profil
« Svar #35 Dato: 10 Marts 2010, 12:45:51 »

Rigtig godt, Per

Du får 5 point af mig.
Hvis eller når det bliver aktuelt, så kan vi brave jyder jo ligeså godt lave en ekskursion til øen.
Jeg har en bus med plads til 4 - afgang fra Silkeborg, kører jo lige forbi Horsens.
Logget

54 år SPMS - diagnose dec 2003 - første symptom 1991 - EDSS 5.5
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Beskeder: 1.566

Vis profil
« Svar #36 Dato: 10 Marts 2010, 12:58:52 »

Og hvis jeg bare ved det i rigtig rigtig god tid inden, så kan jeg nok også tage til djævle-øen. Jeg skal bare have planlagt og ordnet en masse praktisk, så burde det nok kunne lade sig gøre.

Da mit startpunkt er Als, så kan jeg have flere fra det sønderjyske med og samle op hen af vejen.
« Sidste ændring: 10 Marts 2010, 13:29:14 af Lisa.T » Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Per West
Gæst
« Svar #37 Dato: 10 Marts 2010, 13:26:47 »

Nu må vi hellere følge Anders' gode plan, og få Christian prøvescannet først og fremmest. Den vil jeg gerne gi, den omgang for Christian har jo sikkert ikke så mange penge, gift som han er og alting.

Også vigtigt for så at vide, at vi virkelig her i DK, kan undersøge CCSVI på samme, eller højere niveau end i udlandet. Og lige for at checke, at man ikke i Polen og Rumænien finder CCSVI hvor det ikke er, bare for at tjene en pose penge, ved at fumle lidt rundt i en arterie med en ballon, og så går det hele op i placeboeffekt, måske..

Tror jeg er blevet lidt paranoid af at have fået stukket denne her MS-diagnose ud, lige som jeg gik der troede jeg havde check på det..  Rullende øjne
Logget
Louise
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #38 Dato: 10 Marts 2010, 14:10:29 »

Per! Kender godt det med paranoid, men tro på dig selv - hvis du har tjek på det, har du tjek på det!
Det kunne være så godt, hvis du har fat i en, der virkelig kan noget :-)
Logget

Diagnose (dengang attakvis) i 98, spms efter 08. Skal til Indien og se, hvad de kan!! :-)
Louise
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #39 Dato: 10 Marts 2010, 14:12:41 »

Forresten vil jeg da bare lige sige, at Hellerup har (det havde de i hvert fald, da jeg boede derovre på øen) den bedste isbutik, så jeg er KLART med på en tur derover!! :-))
Logget

Per West
Gæst
« Svar #40 Dato: 10 Marts 2010, 14:18:58 »

Se Louise. Her er måske forklaringen på at Christian måske ikke har så mange penge. Kvinder elsker is.... Tunge
Logget
Per West
Gæst
« Svar #41 Dato: 10 Marts 2010, 14:27:23 »

Egentlig burde han sænke sin seng igen, for at være sikre på at målingerne foregår under samme omstændigheder, som første gang. Tvær

S
Logget
christian
Sr. Member

Beskeder: 327

Vis profil
« Svar #42 Dato: 10 Marts 2010, 16:15:17 »

Per: Så fattig er jeg heller ikke - jeg kan godt selv betale for min undersøgelse  Grin
... og lægge min seng vandret igen? Aldrig!  Chokeret

Louise: Jeg kunne aldrig finde på at slippe min kone løs foran is-butikken i Hellerup - jeg har set den, og deres is - isvaflerne er høje som rundetårn, og hjertet snapper efter venerne når man har spist en halv!

christian
Logget

Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.
Per West
Gæst
« Svar #43 Dato: 10 Marts 2010, 16:20:01 »

Lad os håbe vi allesammen en dag sidder og smasker i is i Hellerup, og taler om dengang enfoldigheden rådede, og det der CCSVI ikke engang var erkendt som et sclerosistproblem i DK..
Logget
Leif
Sr. Member

Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #44 Dato: 10 Marts 2010, 17:18:39 »

Hey alle......

Vildt spændende med en tur til Hellerup, men er nu lidt forundret over at der "måske" ikke er brug for mr scanning, da min opfattelse ellers var at det var den vigtigste indikator, men måske vi kan få Søren gjort så interreseret at han låner en mr scanner, husker jeg ret har Hellerup sygehus den ene af de 3 tesla 3 maskiner der er i landet  (Smovs)........... Ha Ha.. Nu drømmer jeg sikkert.....

Og iøvrigt mener jeg vi som en selvfølge splejser om Christians scanning, det er jo for vores skyld han igen stiller op...... :-)) Og han har jo allerede betalt for turen en gang........

Leif.......
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: